ספר לכל - רכש מוסדות

פשוט להרגיש סיפור STORYTELLING
מחבר: ברק טליה
מספר קטלוגי: 800-2102528
נושאים: ספרי עיון
תאריך יציאה: 10/2021
קריאה
תיאור:

לסטוריטלינג תמיד היתה משמעות בחיים שלנו. "

בעולם נטול טכנולוגיה היו אנשים מתקבצים סביב המדורה ומקשיבים למספר הסיפורים, נווד שהביא עמו ניחוחות מעולמות רחוקים, אחרים, מתרבויות עתיקות. הוא תמיד היה דמות מסתורית שיכולה להפוך רצף מילים לסיפור מרתק ולספרו בצורה מופלאה. ברוב המקרים אותם מספרי סיפורים ידעו לעורר את תשומת לבו של הקהל, ללכוד אותו בעזרת הקסם שהם פיזרו. היה בו טעם וריח ועוד תבלינים שהם הוסיפו, לחשים או תשומת לב מוגברת. הם חשפו מזימות נסתרות וגיבורים עזי פנים, הם סיפרו סיפור ששבה את לב השומעים. נסו להיזכר איך נתפסה הדמות הזאת בעיניכם כילדים, האם אהבתם לשמוע סיפורים? לספר אותם"?

 

בשנים האחרונות סטוריטלינג נחשב כלי מספר אחת להעברת מסרים. כבר אמרו לפני... אין כמו רושם ראשוני טוב. במציאות שבה כל מפגש עם אנשים מצריך מסר בהיר, חשוב שיהיו לנו את הכלים הנכונים.

 

אז מה זה סטוריטלינג ולמה כל העולם משתמש במונח הזה?

סטוריטלינג זה היכולת להעביר רגש באמצעות מילים

לספר סיפור שיעורר קשב, בין אם זה מול קהל, בין אם זה בדינמיקה קבוצתית או בין אם זה בדייט.

סטוריטלינג כמו שהוא בא לידי ביטוי בספר הזה מטרתו לחבר עולם תוכן לעולם הרגשי. המטרה היא לחבר בין מערכת הפעלה טכנית לוגית למערכת הפעלה רגשית. בספר הזה נלמד שלב אחר שלב את המיומנות של "לספר סיפור", על מנת להגשים את המטרות שלנו בכל תחום - אישי, חברתי ועסקי. זהו הספר המקיף היחיד בישראל העוסק במכלול העמוק של הפתיחות הרגשית, הכנות, הכלים והשיטות לאחוז כל קהל בקרביים באמצעות ספור טוב.

 

טליה ברק – מייסדת 'האקדמיה לסטוריטלינג'. מומחית בכתיבת תוכן ופיתוח הרצאות ומוצרי תוכן מסחריים.

אני מלווה בשנים האחרונות מרצים מובילים בתחומם להבין מה הקסם שלהם ולהוציא אותו לאור. אני מגיעה מתחום היזמות והפיתוח עסקי, בעלת ניסיון בהקמת מיזמים בארץ ובעולם, ליווי מנטאלי והדרכה בתחום הסטוריטלינג. אני מתרגמת רעיונות של אנשים עם חזון להרצאה, סדנה ומוצרים מסחריים שונים. נכון להיום אני עובדת עם מרצים שחקנים, אנשי חינוך ,אנשי הייטק, ויזמים מומחים בתחומם.


מחיר: 98.00 ₪
אנו מצטערים אך מוצר זה אזל בהוצאה ולא ניתן להזמינו

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.