ספר לכל - רכש מוסדות

בוחרים להרגיש טוב
מספר קטלוגי: 800-160001
תאריך יציאה: 3/2009
קריאה
תיאור:


490 עמודים

איך משיגים מצב רוח טוב?
- שאלת המיליון דולר של המציאות בה אנו חיים.

כמה טוב היה לשרוק לעצמנו בעליזות מדי בוקר ולהרדם מאושרים בלילה... רק המחשבה על כך מותחת על שפתנו חיוך - אבל חיוך מר.

``גן העדן האבוד`` של רבים וטובים מאתנו, חבוי אי-שם בין רגשי אשמה, מתח, חוסר הערכה עצמית, ראיית שחורות, עוינות וביקורת. דכדוך פנימי עוטף את חיינו היכולים להיות כה נפלאים, בקורי שממון אפרפרים ודביקים.

האם תחושות אלו נחשבות לדכאון? לא ממש, אבל הן בהחלט לא נחמדות, ואף עלולות לגרום למצבי רוח ירודים ברמות שונות, החל מ`דיכ` מעיק המוכר היטב לכולנו, וכלה ביגון העשוי להתפתח לרמה שלא חלמנו עליה.

`בוחרים להרגיש טוב` רב המכר של הפסיכיאטר דייויד ברנס התפרסם בארה``ב בספר המוביל לרכישת יכולת התמודדות עם מצבי רוח ירודים. בסגנון עסיסי וקולח שכבש את לב הקורא האמריקאי, עורך לנו ד``ר ברנס הכרות עם המתרח במחוזות הרגש שלנו, ופורש לפנינו טכניקות פשוטות ומעשיות להצלחה. הוא מתבסס על מחקרים מוכחים ועל נסיונו הקליני העשיר. הידע המקצועי מוגש בכתיבה ישירה, אנושית וחמימה.

ד``ר דייויד ברנס הוא פסיכיאטר קנדי שהתמחה בשיטת הטפול הקוגנטיבית, המשיך לפתח את השיטה, ועשה אותה לנגישה ברורה ומעשית, למטפלים ולמטופלים כאחד.

`בוחרים להרגיש טוב` הוא מדריך אישי נהדר לשיפור איכות החיים, לשליטה עצמית ולשחרור. בנוסף מהווה הוא כלי טיפולי רב-עוצמה עבור שרויים בדכאון ובני משפחותיהם ועבור אנשי מקצוע שיוכלו להעשיר באמצעותו את יכולותיהם.


מחיר: 99.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.