ספר לכל - רכש מוסדות

סודות קטלניים קשרים מסוכנים
מחבר: צור יגאל
מספר קטלוגי: 800-1480004
תאריך יציאה: 2/2023
מקור
תיאור:
  • כשהחוקר הפרטי דותן נאור נקרא ע”י ראש ממשלת ישראל לחקור את סיבות הרצחו של רפי קליין, ראש מכון מחקר ווירולוגי בסין, אין לו מושג לאיזו תסבוכת הוא נכנס ואיזו מפלצת של סודות קמה מרבצה. גם אילו ידע הכול מראש, דותן לא היה משנה דבר. דותן יוצא לסין ויחד עם מיכאלה היפה, חוקרת המכון, וידידו הוותיק ווָאנְג צ’וּנְג, עו”ד לזכויות אזרח בבייג’ינג, הוא נחוש למצוא תינוקות - תאומים, יצירי המכון, הנושאים חיסון מובנה אולטימטיבי וכמובן מי רצח את חברו הטוב רפי קליין.
    סודות קטלניים, קשרים מסוכנים לוקח אותנו אל ליבה של סין השואפת להיות השמש היחידה בשמי המעצמות, אל דרך המשי שם מתגוששים בעוצמה כוחות טרור מול משטר נוקשה, ואל גבול סוריה - תורכיה שם מתבצעת חטיפה נועזת על ידי יחידת עילית ישראלית.
    בעלילת מתח עוצרת נשימה, נחשפים כוחות גאופוליטיים אפלים שמעורבים בהם ניסויים סודיים בחצר האחורית של סין והפחד המושרש בישראל מפני שואה נוספת.

    ”הניסיון להשמיד עם מסוים או להעניק לעם אחר חסינות מוחלטת, עומד במוקד שאיפותיהם של מנהיגים כבר אלפי שנים. כעת, הטכנולוגיה והמדע מקרבים אותנו לשם, ומאיימים לשנות את העולם כפי שהכרנו. סודות קטלניים, קשרים מסוכנים מספק הצצה לעולם החדש והמאתגר הזה, שבו מעצמות, מדענים וטרוריסטים משתתפים במאמץ שעשוי להשפיע על עתיד האנושות. יגאל צור מכניס את הקורא למרוץ עוצר נשימה, שכדרכו משלב בתוכו גם את קסמיה, טעמיה, פינות החמד והמסתורין של סין, המוכרים לו היטב.” יואב לימור

    ”רומן ריגול בלשי זה שמתרחש בחלקו הגדול בסין, מביא, מעבר לעלילה המותחת, גם הצצה מרתקת להוויה הסינית, שרק מי שמבין אותה לעומקה יכול לתאר אותה, כשהיא שזורה באופן אינטגרלי כחלק חיוני מהעלילה הסבוכה של הרומן. זה בדיוק יתרונו של הרומן הזה, בו מצליח יגאל צור לארוג ולשזור את כל המרכיבים הללו לכלל סיפור מורכב ומרתק.” ישראל אהרוני

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.