ספר לכל - רכש מוסדות

אחד מהעם
מחבר: כהן אילן
מספר קטלוגי: 800-1401026
נושאים: כללי
תאריך יציאה: 2/2014
תיאור:
יום שישי בבוקר - 22.2.2008 - כלי התקשורת מאותתים לעם ישראל על יציאתה לדרך של "אם כל השיירות" - היא השיירה הרביעים לעיר שדרות.
רינו צרור, מדליק המשואה ביום העצמאות, מגיש בגלי צה"ל ועיתונאי בכיר, מגדיל לתאר את המהלך החברתי בעיתון מעריב:
"כבר ימים רבים ששדרות מוטלת לפנינו, הולכת ומדממת מול עינינו. דמה אוזל, איברי גופה נקטעים, ילדיה מוכי אימה ואנחנו מביטים, ומצקצקים פה ושם מילים של תדהמה.
את המהלך הנגדי מייצג אילן כהן, אזרח רגיל, כמוני כמוך... הוא גר במודיעין ובעלים של בית ספר מקומי למשחק המלכים. שם, בין הצריח למלכה, הרגיש שאינו יכול עד שקם, והחל לארגן את שיירות האזרחים לשדרות.
אחרי הכל, זו לא שאלה של שדרות, אלא שלנו. מי ומה אנחנו? עם? או סתם מקבץ פליטים לרגע? נכון לעכשיו, שדרות מדממת, מיואשת מהשלטון ומהציבור, משוטטת בין זה לזה מירושלים לתל-אביב, ומוצאת את עצמה מופקרת על-ידי שניהם".

בספר "אחד מהעם", מתבטא כוחו של אזרח מן השורה, המחליט לעשות מעשה מתוך תקווה לשינוי, זעקה להתעעוררות וקיום הכלל המוסרי וההלכתי לציון ערבות הדדית - "כל ישראל ערבים זה לזה".
לאילן כהן שהוא "אחד מהעם", יצטרפו מהר מאוד המוני העם לשיירות המחאה וההזדהות. המוני העם שמוכנים להקריב את נפשם, ולפרוץ לעיר שדרות תחת אש הקסאמים.
בזה אחר זה הצטרפו מובילי דעה שמינפו את המהלך החברתי, וביניהם: הרב הראשי לישראל - דוד לאו, רינו צרור, דויד גרוסמן, צביקה הדר, אברי גלעד, אורי אורבך ועוד...
דבר המחבר: "אחד מהעם" יוצא לאור שש שנים לאחר שיירות הענק. לצערי, עד לסיומו הוא נכתב תחת "גשם" הקסאמים. הנזקים הנלווים נותרים כשהיו. ממש כמו אז, תושבי הדרום ושאר אזרחי ישראל משוועים להנהגה אמיצה.

מחיר: 72.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.