ספר לכל - רכש מוסדות

גיבורי האולימפוס 2 בן נפטון
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-14342
נושאים: ספרות נוער
תאריך יציאה: 3/2023
תרגום
תיאור:

פרסי מבולבל. הוא התעורר משינה ארוכה וגילה שאיבד את הזיכרון שלו. הוא מצליח בקושי להרוג את המפלצות שרודפות אחריו ולהגיע למחנה, אבל המפלצות המעצבנות לא נשארות מתות להרבה זמן, והמחנה לא נראה לו מוכר. הוא זוכר רק שם אחד מהעבר שלו - אנבת׳ - אבל החצויים במחנה לא שמעו עליה, והם גם לא ממהרים לסמוך על פרסי.

פרנק בטוח שהוא לא טוב בשום דבר. סבתא שלו טוענת שהוא נצר לשושלת גיבורים מפוארת, אבל הוא אפילו לא יודע מה הכוח שלו ומי זה אבא שלו.

הייזל בכלל אמורה להיות מתה. ואולי זה היה עדיף, כי היא נתנה לקול שהשתלט על אמא שלה לשכנע אותה לעשות דבר נוראי, ובגללה עתיד העולם כולו בסכנה. 

בספר השני בסדרת גיבורי האולימפוס מחבר רבי־המכר ריק ריירדן שולח את שלושת הגיבורים להרפתקה עוצרת נשימה, בארץ שמעבר לאלים. שם, במקום שההורים האלוהיים שלהם לא יוכלו להגן עליהם, הם יצטרכו להילחם בגאיה הנקמנית. האם יצליחו להסיר את הקללה שרובצת על המחנה? ואיך כל זה קשור לנבואת השבעה?

עוד סדרות מיתולוגיות של ריק ריירדן: פרסי ג'קסון והאולימפיים, גורלו של אפולו, משפחת קיין והאלים המצרים, מגנס צ'ייס והאלים של אוסגרד.

 

ריק ריירדן, שזכה לכינוי "מספר הסיפורים של האלים", הוא סופר נוער אמריקני עטור פרסים. כנער הרבה לקרוא סיפורי מיתולוגיה וספרי פנטזיה ומדע בדיוני. הוא עבד 14 שנה כמורה לספרות ולהיסטוריה בחטיבת ביניים, עד שפרש כדי להקדיש את כל זמנו לכתיבה. כשבנו ביקש ממנו סיפור לפני השינה, חיבר לו סיפורים המשלבים בין עולם הפנטזיה לעולם המיתולוגיה האהובים עליו. סיפורים אלה הפכו לסדרה המצליחה פרסי ג'קסון והאולימפיים, שריתקה בני נוער מהעולם כולו וקירבה אותם לסיפורי המיתולוגיה היוונית.

ספרי הנוער של ריק ריירדן תורגמו ל־37 שפות, נמכרו ביותר מ־40 מיליון עותקים בארצות הברית בלבד, זכו בפרסים רבים ועובדו לקולנוע. 


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.