ספר לכל - רכש מוסדות

פרסי ג'קסון והאולימפיים 4 הקרב על המבוך
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-14248
תאריך יציאה: 7/2018
מספר עמודים: 382
תיאור:

הקיץ הגיע, ובמחנה החצויים העניינים שוב מתחממים. נראה שקרונוס, אדון הטיטאנים הנורא, מצא דרך חדשה לתקוף את האולימפוס - באמצעות מבוך עתיק המשתרע מתחת לקרקע בכל רחבי ארצות הברית. עכשיו פרסי וחבריו חייבים להיכנס בעצמם אל סבך המנהרות, כדי להכיר את הנשק הסודי של האויב ולמצוא דרך לנצח אותו. אבל המבוך המסתורי מלא הפתעות וסכנות. האם יצליחו פרסי והחצויים לפענח את סודותיו ולהיחלץ ממנו ללא פגע?
הקרב על המבוך הוא הספר השלישי בסדרה פרסי ג'קסון והאולימפיים. בסדרה זו מעניק ריק ריירדן גרסה מודרנית, מותחת ומצחיקה עד דמעות לסיפורי המיתולוגיה היוונית המופלאים. ספריה זכו להצלחה מסחררת בארץ ובעולם.
עוד סדרות מיתולוגיות של ריק ריירדן: גיבורי האולימפוס, משפחת קיין והאלים המצריים, מגנס צ'ייס והאלים של אוסגרד וגורלו של אפולו.

"ריק ריירדן מצליח ליצור את התמהיל המושלם לילדים, לנוער ולמי שלמרות משא השנים עדיין לא איבד את לחלוחית ההנאה מהרפתקה מענגת רבת דמיון והשראה."
קובי קמין, גלובס
"ריירדן משלב בסיפורו את החומרים המיתולוגיים בטבעיות גמורה ונטולת דידקטיות. שימושו המושכל בהומור והכרת עולמם של בני הנוער הופכים את פרסי לדמות מקסימה, שכל ילד ירצה להיות חבר שלה."
לילך וולך, טיים אאוט
"רוח של רעננות והומור נושבת מבין הדפים." רומי מיקולינסקי, וואלה
"אפשר היה לצפות שריירדן ימצה את הגימיק ויתחיל לחזור על עצמו, אבל זה לא קורה. ההפתעות רודפות אחת אחרי השנייה בקצב מסחרר ובין קרב לקרב, הוא מצליח גם לגעת יותר עמוק, בשאלות של רגש, נאמנות ואפילו מוסר."
טלי כוכבי, עכשיו תורי

ריק ריירדן הוא סופר נוער אמריקני עטור פרסים. כנער הרבה לקרוא סיפורי מיתולוגיה וספרי פנטזיה ומדע בדיוני. הוא עבד 14 שנה כמורה לספרות ולהיסטוריה בחטיבת ביניים, עד שפרש כדי להקדיש את כל זמנו לכתיבה. כשבנו ביקש ממנו סיפור לפני השינה, חיבר לו סיפורים המשלבים בין עולם הפנטזיה ועולם המיתולוגיה האהובים עליו. סיפורים אלה הפכו לסדרות המצליחות פרסי ג׳קסון והאולימפיים, גיבורי האולימפוס וגורלו של אפולו, שמרתקות בני נוער מהעולם כולו ומקרבות אותם לסיפורי המיתולוגיה היוונית.
ספרי הנוער של ריק ריירדן תורגמו ל־37 שפות, נמכרו בכ־90 מיליון עותקים בארצות הברית בלבד, זכו בפרסים רבים ועובדו לקולנוע.
ריק ריירדן גר בבוסטון, מסצ'וסטס,
עם רעייתו ושני בניהם.


מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.