ספר לכל - רכש מוסדות

גורלו של אפולו 2 הנבואה האפלה
הוצאה: זמורה
מספר קטלוגי: 3-14179
תאריך יציאה: 5/2017
מספר עמודים: 363
תיאור:
לכי מערבה. לכדִי את אפולו לפני שימצא את האורקל הבא.
אם לא תוכלי להביא אותו אלי בחיים, הרגי אותו."
אפולו וחבריו יוצאים לחפש את פשר הנבואה האפלה שניתנה להם. הם לא יודעים שמג מקפרי, האדונית החצויה של האל-לשעבר, בעקבותיהם. וזה לא האיום היחיד שמרחף מעליהם: כדי לפתור את החידה יהיה עליהם לגבור על צבא של יצורים חסרי ראש עם גינוני נימוס מוגזמים, להתמודד עם קיסר מופרע המכנה את עצמו "הרקולס החדש" ולשרוד מפגש עם אורקל מחריד שמי שמדבר איתו יוצא מדעתו. לו היה אפולו אל כל יכול, העניין הזה היה נפתר בקלות, אבל בתור מתבגר חסר קסם אישי, אפולו זקוק להרבה עזרה... וללא מעט יצירתיות.
הנבואה האפלה הוא הספר השני בסדרה גורלו של אפולו, שמחזירה את הקוראים לעולמם של פרסי ג'קסון וחבריו, בהרפתקה מותחת ומצחיקה עם הגיבור הכי אנושי שאֵל מהאולימפוס יכול להיות.
עוד סדרות מיתולוגיות של ריק ריירדן: פרסי ג'קסון והאולימפיים, גיבורי האולימפוס, משפחת קיין והאלים המצריים, מגנס צ'ייס והאלים של אוסגרד.
ריק ריירדן הוא סופר נוער אמריקני עטור פרסים. כנער הרבה לקרוא סיפורי מיתולוגיה וספרי פנטזיה ומדע בדיוני. הוא עבד 14 שנה כמורה לספרות ולהיסטוריה בחטיבת ביניים, עד שפרש כדי להקדיש את כל זמנו לכתיבה. כשבנו ביקש ממנו סיפור לפני השינה, חיבר לו סיפורים המשלבים בין עולם הפנטזיה ועולם המיתולוגיה האהובים עליו. סיפורים אלה הפכו לסדרה המצליחה פרסי ג'קסון והאולימפיים, שריתקה בני נוער מהעולם כולו וקירבה אותם לסיפורי המיתולוגיה היוונית.

מחיר: 96.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.