ספר לכל - רכש מוסדות

פעימות
מספר קטלוגי: 249-50375
תאריך יציאה: 9/2016
מספר עמודים: 134
תיאור:
ג'ני יחיאלי נולדה בפנמה בשנת 1948 לאם נוצרייה ממוצא קולומביאני ולאב יהודי אוסטרי. היא התחנכה בבית הספר היהודי בפנמה סיטי ועלתה ארצה כשהייתה בת שמונה עשרה. בקיבוץ בית השיטה, שבו התנדבה, הכירה את בעלה זאב, ונולדו לה שלושת ילדיהם. כעבור כעשור עזבה ג'ני עם משפחתה את הקיבוץ, ובשנת 1981 השתקעה המשפחה במושב חיבת ציון בעמק חפר, שבו היא מתגוררת עד היום.

ג'ני התחבר לחיי כפר ולחקלאות בקלות ובטבעיות. במשך השנים למדו אמנות וציור והפך את הציור לעולם ולעיסוקה המרכזי.

.. נועד תחילה להיות פעימות סוג חומר ספר זכרונות משפחתיים שיתאר את הילדות קסומה בפנמה ככל שהתקדמתי כתיבה העמיק העלילה והגיע אל העבר רחוק יותר של ענפי מש' מכל קצות עולם סיפורים קצרים כתוב בשפה כעת און ליין פשוט שמביע את התחושות, נופים וקולות בחיוניות ואותנטיות צילי בתה כותבת :. "כל סיפור האיץ את קצב פעימות לבי וסחף אותי למקומות רחוקים, רווּיֵי צחוק ודמעות. הספר מפגיש את קוראיו עם דמויות ססגוניות וצבעוניות שבפשטותן הפכו למוחשיות, עוד מעט ויכולתי להריח את עשן המקטרת הסמיך של השכנה מבית מספר 33 ואת הניחוחות בראשיתו של יום בשוק הדגים ".

פעימות הוא ספרה הראשון של ג'ני יחיאלי. כבר בתום כתיבתו ידעה שהוא מסמן עבורה את תחילתה של דרך קסומה ורצופת הפתעות . כמו בציוריה, גם בסיפוריה היא חושפת בפנינו עולמות חדשים ומסתוריים המושכים אותנו בלי הרף לגלות מה הם

מחיר: 59.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.