ספר לכל - רכש מוסדות

החוקרים
מספר קטלוגי: 99-3030209
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:
הבלש מאט פיין ועמיתיו ממחלק המבצעים המיוחדים של משטרת פילדלפיה מתמודדים בו בזמן עם שתי חקירות גדולות: פשע אכזרי וחקירה פנימית מתמשכת של קבוצת שוטרים מושחתים הלובשת בפתאומיות צביון מכוער. על פיין מוטל לאתר ראיה חיונית לפני שהדברים יוצאים משליטה.
באותו זמן, אישה שהוא פוגש במסיבה עשויה להיות קשר חשוב בינו לבין חוליית טרוריסטיים מקומית, ואם הוא לא ימשוך בקצה החוט מיד, ההזדמנות הזאת עלולה להתפוגג. פיין מתפקד כלהטוטן בין שתי החקירות, בעוד חייו הפרטיים מסתבכים. הוא נסחף עמוק לתוך חוגים של טיפוסים מסוכנים מאוד, ובמהרה מבין שעליו לנצל את כל כישוריו, לא רק לנצח אלא לשרוד.
"החוקרים" הוא מותחן שבו דמויות ססגוניות וריאליזם חד נפרשים לפני הקורא, בכישרון המיוחד של וא"ב גריפין. גריפין הוא אחד מאותם סופרים שמגוללים את עלילת הרומן שלהם בתמונות קצרות, נמרצות, ולפני שהקורא מרגיש בכך, כבר בלע את הספר כולו.
מהשוטר המותקף עד ניצב המשטרה בעצמו, גריפין מתאר גברים ונשים שמסכנים את חייהם, פטרונים ובני חסות, יעדים מודיעיניים, מלשינים ומודיעים, בעלים ונשים, אהבות ובגידות. זו עלילה רצופה פחדים, סכנות, אומץ לב, נאמנות וגבורה: דרמה משטרתית במיטבה.

מחיר: 25.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.