ספר לכל - רכש מוסדות

סוכן המוסד בשטח האויב
מספר קטלוגי: 99-3030195
נושאים: כללי, ניהול
תאריך יציאה: 2/2009
תיאור:


הספר - סוכן המוסד בשטח האויב - חושף לראשונה את הסודות שבזכותם קנו לעצמם לוחמי המוסד הישראלי שם של הסוכנים החשאיים הנועזים ביותר בעולם. ורבים מהם גם של אנשי עסקים מצליחים. תיאוריו המרתקים של גרלד וסטרבי על משימותיו בשטח האויב יעצרו את נשימתו של הקורא, ביניהם:
· שליחותו להעביר קופסת ממיר שהוצמדה אל קיר הכור הגרעיני בעירק וששידרה אותות הכוונה למפציצים של חיל האוויר.
· תפקידו כראש סוכות כוח אדם בפריס ששלחה מהנדסים אמיתיים "ולא תמימים" למפעלים בפקיסטן, בלוב ובארצות ערביות אחרות.
· מעלליו כראש צוות שאמור היה לשבש את מכונת המלחמה העירקית מבפנים ולפגוע במאמץ המלחמה העירקי עם אירן.

ספק אם תמצאו מורה ומדריך טוב יותר להישרדות ולשגשוג מגרלד וסטרבי, לשעבר סוכן במוסד. משימותיו של וסטרבי הביאו אותו לארצות אויב בכל רחבי המזרח התיכון ולאירופה, שם ניהל עסקים ככיסוי לאיסוף מודיעיני ולפעילות חשאית.
הלקחים שלו הוצגו בספר זה שיצא לאור במקורו בארצות הברית, והוא מובא עתה במלואו לקורא הישראלי. השיעורים המעשיים שהוא למד תוך כדי פעילויותיו במוסד ובעסקיו הפרטיים, והטקטיקות המורכבות שבנה על יסודותיהם, מלמדים כיצד לנהוג ולפעול ברמת הישגיות חדשה לגמרי. על פי מסורת ספרו של סון טסו, אמנות המלחמה, הספר סוכן המוסד בשטח האויב מתאר כיצד להפוך לסוכנים מודרניים בשדה הקרב העסקי והאישי של ימינו.
היכונו למסע הרפתקאות מרתק ועשיר, פקחו את עיניכם והישמרו לנפשותיכם...

גרלד וסטרבי כיום איש עסקים מצליח, הוא סוכן לשעבר של המוסד. הוא שירת גם כלוחם בקומנדו הימי. אחרים שנים רבות של שירות כסוכן, פנה וסטרבי אל עולם המסחר, שם הוא מנצל את הפילוסופיה ואת השיטות שלמד במוסד. הוא היה יועץ עסקי בינלאומי, וכיום הוא יזם היי-טק בקליפורניה, שהקים כמה חברות עשירות ומשגשגות.


מחיר: 49.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.