ספר לכל - רכש מוסדות

להכות את האוסטאוארתריטיס
מספר קטלוגי: 99-3030182
נושאים: כללי, בריאות
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:

ספר זה יכול לשנות את חיייהם של יותר מ85%- מהאוכלוסיה המבוגרת בישראל (מעל גיל 55) !

אוסטאורתריטיס היא מחלת מפרקים ניוונית שפוגעת באחוז גבוה מהאנשים מעל גיל 55, ובאלפי אנשים שבסלו מחבלה במפרקיהם.

אנו עומדים בפתחה של מהפכה: נמצא מפרא למחלה זו- - נטילת שני תוספי מזון ללא צורך במרשם רופא.

ארבעה עשורים של מחקרים מדעיים בינלאומיים הראו ששני תוספי מזון: גלוקוזאמין וכונדרואיטין סופלט, מסוגלים לצמצם, לבלום, ואולי אף לרפא אוסטאורתריטיס. תוספים אלה זמינים בארץ, ואין להם תופעות לוואי משמעותיות. הם פועלים במשולב לעידוד התחדשות רקמות סחוס פגועות. טיפול זה היה נפוץ באירופה במשך שנים, אולם בשל שמרנות רפואית, עמדות הצרכנים והתקשורת, עד עתה לא השתרש הטיפול בארצות הברית, ולארץ הוא הגיע רק לאחרונה.

ד``ר ג`ייסון תיאודוסאקיס משנה כל זאת. בהיותו חולה לשעבר, לאחר שהוטב מצבו הודות לטיפול, הוא לקח על עצמו שליחות - לעזור לסובלים מהמחלה, שהיא גורם נפוץ לנכות ולהפיץ את הטיפול בארצות הברית ובעולם.

בספר תוכנית מקיפה בת תשעה שלבים לטיפול במחלה. לצדה, ניתוח מלא וברור של מכלול מחקרים מדעיים, וגם אסטרטגיה הכוללת שבעה שלבים למניעה מוקדמת. הספר מכיל מידע חשוב על מינונים ומוצרים שקיימים ברובם גם בארץ. הקורא ימצא נתונים על משככי כאבים, דיאטה, תרגילים התעמלות וכן עצות מועילות כיצד להתעודד מדיכאון המחלה.

ד``ר ג`יסון תיאודוסאקיס הוא רופא מפורסם ומרצה על רפואה מונעת, בעל הכשרה בפיזיולוגיה, ורפואת ספורט. הוא מנהל תכנית ההכשרה לרפואה מונעת בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת אריזונה בטוסון - ארצות הברית. ברנדה אדרלי היא יועצת בריאות וחוקרת רבת נסיון. היא מילאה תפקידי מפתח בארגוני בריאות שונים בארה``ב. ד``ר ברי פוקס כתב והשתתף בכתיבת ספרי בריאות ידועים רבים.

מחיר: 68.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.