ספר לכל - רכש מוסדות

להנהיג מכל הלב
מספר קטלוגי: 99-3030178
נושאים: כללי, עסקים
תאריך יציאה: 11/2007
תיאור:
הצלחתה של חברת Starbucks Coffee היא אחד מסיפורי עולם העסקים המופלאים מזה עשרות שנים: צמיחה מחנות קמעונאית אחת על שפת ימה של סיאטל, עד לחברה המפעילה יותר מאלף חנויות קפה בכל רחבי ארצות הברית, ושבשמה נפתחת חנות חדשה אחת בכל יום עסקים. Starbucks חוללה שינוי יסודי בחיי האמריקנים, הפכה את הקפה לדיבוק לאומי, וביססה את מעמדו של בר-הקפה כמוסד חדש ברחובותיה הראשיים של ארצות-הברית.

בספרו "להנהיג עם כל הלב", משתף אותנו הווארד שולץ, מנכ"ל Starbucks, בלהט, בערכים ובהשראה המניעים את הצלחתה של חברה מדהימה זו. שולץ "ראה אור" כאשר שוטט באיטליה והבחין לא רק במערכת-היחסים ההדוקה בין האיטלקים לקפה שלהם, אלא גם בינם לבין הברים לקפה, המהווים חלק בלתי נפרד מחיי החברה במדינה. הוא ידע בתוך-תוכו שגם האמריקנים יאמצו לעצמם את חוויית בר-הקפה בצורה דומה.

הרעיון היה ההתחלה - ושיווק המותג היה מבריק. אבל שולץ זוקף את צמיחתה של החברה לזכותו של מסד ערכים המצוי רק לעיתים נדירות בעולם העסקים - ערכים המייחסים לעובדי החברה חשיבות שאינה נופלת מזו של הרווחים, ותשומת-לב ליצירתיות לא פחות מאשר לצמיחה.

שולץ מספר את סיפורה של Starbucks בפרקים המתארים את העקרונות שהקנו לחברה את חוסנה, כמו למשל "אל תרגישו מאוימים מאנשים נבונים מכם", "ותרו על הכל, רק לא על ערכי היסוד שלכם", השתדלו להתחדש גם כשאתם לוקחים את כל הקופה", והפשוט מכל - "הכל חשוב".

מבחינתם של יזמים, משווקים, מנהלים, ולקוחותיה הנאמנים של Starbucks, הספר יורד לשורשיה של חברה, אשר "שינתה הכל... מהטעם שלנו והשפה שלנו, ועד רחובותינו הראשיים", כמו שאומר פורצ'ן.

מחיר: 79.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.