ספר לכל - רכש מוסדות

עיצוב מחדש של הניהול
מספר קטלוגי: 99-3030131
נושאים: כללי, ניהול
תאריך יציאה: 1/2009
מספר עמודים: 202
תיאור:
יותר משנתיים אחרי פרסומו של הספר "עיצוב מחדש של התאגיד", (בעברית בהוצאת מטר), נטלו על עצמן אלפי חברות, גדולות וקטנות כאחת, את משימת העיצוב מחדש (Reengineering) וחוללו שינוי בחייהם של מיליוני עובדים. אולם עם התפשטותה של מהפכת העיצוב מחדש בכלכלה העולמית, הוברר כי לעיתים קרובות מדי נעצר תהליך זה בהגיעו לדרגים הבכירים בחברות וכי בדרגי הניהול לא חל כל שינוי.

ג'יימס צ'מפי עבד עם עשרות חברות המתחבטות במכאובי העיצוב מחדש, ואין כמוהו מוסמך לכתוב את הספר שיסחף גם את דרגי הניהול לתוך מהפכת העיצוב מחדש.

בספר "עיצוב מחדש של הניהול" מציג צ'מפי את הקווים המנחים שמנהלים זקוקים להם כדי להנהיג, להאציל השראה, לפרוס, למדוד ולתגמל את צורת העבודה החדשה הנוצרת בעקבות העיצוב מחדש.

עכשיו, אומר צ'מפי, לאחר שהחברות השקיעו מאמצים רבים בעיצוב מחדש של תהליכי התפעול שלהן, עליהן לשנות גם את תהליכי הניהול, כדי ליצור תרבות עסקית שתאפשר תהליך רצוף של עיצוב מחדש; בקיצור - כדי להגיע להצלחה.

"עיצוב מחדש של הניהול" נועד בשביל מאות אלפי המנהלים שקראו את הספר "עיצוב מחדש של התאגיד" ובשביל הרבים שחייהם השתנו בעקבות מהפכת העיצוב מחדש.

מחיר: 30.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.