ספר לכל - רכש מוסדות

איך להיות מוביל בשוק
מספר קטלוגי: 99-3030118
נושאים: כללי, עסקים
תאריך יציאה: 1/2010
תיאור:
כך תהיה המוביל בשוק!
כיצד יכולות "פדרל אקספרס" ו- HDL להעביר חבילות מיעד ליעד, בן-לילה, בתזמון מופלא, אבל חברות תעופה מתקשות למצוא את המזוודות שלכם? איך אפשר שברשתות חנויות לבגדים זוכרים מה הזמנתם בפעם האחרונה, אבל חברת כרטיסי האשראי "אמריקן אקספרס" עדיין מנסה לשכנע אתכם להצטרף אליה, למרות שכבר עשר שנים אתם בעלי כרטיס אשראי שלה?

איך יכול להיות שיש חברות הממציאות את התחרות מחדש בשווקים שלהן, בעוד שאחרות אטומות לעולם ההולך ומשתנה סביבן? שאלות אלו בוחנים מייקל טריסי ופרד ויסרמה בספרם "איך להיות מוביל בשוק".

הספר נכתב בידי אנשי חברת הייעוץ CSC Index שהציג את התפיסה של עיצוב התאגיד מחדש (Reengineering). (הספר "עיצוב מחדש של התאגיד" יצא לאור במהדורה עברית בהוצאת מטר). התשובות שהם מציעים פותחות פתח לחשיבה מהפכנית על לקוחות, על תחרות, על שווקים ועל המבנה הבסיסי של הארגון שלכם.

התזה של המחברים פשוטה: הם גורסים שארגונים מצליחים - המובילים בשוק - מצטיינים במתן ערך מסוים ללקוחות נבחרים. המפתח הוא ההתמקדות. המובילים בשוק בוחרים לעצמם "תחום ערך" - העלות הכוללת הטובה ביותר, המוצר הטוב ביותר או הפתרון הכולל הטוב ביותר - ובונים סביבו את הארגון שלהם. הם שומרים על מעמדם כמובילים לא במנוחה על זרי הדפנה, אלא בהצעת ערך טוב יותר, שנה אחרי שנה. שום חברה לא תוכל להצליח בימינו אם תחליט להיות הכל, בשביל כל הלקוחות.

מהו הדבר שהחברה שלכם מיטיבה לעשות יותר מכל חברה אחרת? איזה ערך ייחודי אתם מספקים ללקוחות? כיצד תוכלו להגדיל את הערך הזה בשנה הבאה? אם אינכם יכולים להשיב על השאלות האלה בקלות, קראו את הספר " איך להיות מוביל בשוק".

מחיר: 74.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.