ספר לכל - רכש מוסדות

גברים השונאים נשים והנשים האוהבות אותם
מספר קטלוגי: 99-3030008
נושאים: פסיכולוגיה
תאריך יציאה: 7/2006
מספר עמודים: 268
קריאה
תיאור:
מערכת יחסים מתחילה בדרך-כלל בתשוקה עזה וברצון למחוייבות הדדית. הנה, היא חושבת, גבר המעוניין בה בכנות, גבר רומנטי, סקסי הרוצה אף להנשא לה. אולם בעודה מרחפת על כנפי אהבתו, היא מגלה את צידו האפל של האבירה. הוא עשוי לתקוף אותה בגלוי, לעתים בערמומיות כה רבה, עד כי אין היא יודעת מה קורה לה. המטרה העיקרית להתקפותיו? – גאוותה העצמית. הוא מותח בקורת על כל מוצא פיה, ממעיט מערכה בפני ידידים, פוסל את עבודתה, משתלט על כל מעשיה ומאשימה בכל דבר שאינו עולה יפה. והיא, נוטלת על עצמה את האשמה, אחרי הכל, מה יכול להיות שלילי באביר חלומותיה?
בספר הסנסאציוני החדש חושפת הפסיכולוגית ד"ר פורווארד את התופעה של נשים "המכורות" לגברים תוקפים. אלה הם המיסוגיניסטים – גברים אוהבים הפוגעים ומתעללים בנשים שבחייהם.
ד"ר פורווארד חוקרת יחסים מורכבים אלה, מההתחלה הרומנטית וחושנית ועד למבוכה ולכאב המנפצים את חלום האהבה. חשוב מכל, היא מציעה לנשים דרכים איך להשתחרר "מהתמכרות" למיסוגיניסט, להשיב את כבודן לעצמי, לשקם את מערכת יחסיהן עם הגברים בחייהן או למצוא מערכת יחסים טובה יותר בעתיד.
ספר זה, שהוא מעין מדריך לעזרה עצמית, גדוש בתיאורי מקרים וציטטות ישירים מפיהם של נשים וגברים כאחד, המעורבים ביחסים מיסוגיניסטים.
ד"ר פורווארד, מומחית ראשונה במעלה בארצות-הברית בתחומי עבודתה, מופיעה בקבוצות בתקשורת האמריקאית כפרשנית וכמנחה של תוכנית היומית ברדיו. היא משמשת כתרפיסטית, מרצה ויועצת בקליניקות פרטיות וציבוריות. עבודתה עם קורבנות גילוי עריות, שימשה כנושא של ספרה הראשון, "הבגידה בחלשים".


מחיר: 95.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.