ספר לכל - רכש מוסדות

סוגר מעגל
מחבר: אדם כפיר
מספר קטלוגי: 800-420015
נושאים: כללי, ספרות
תאריך יציאה: 6/2009
מספר עמודים: 282
תיאור:
בעזרת המשקפת התחלתי לסרוק בקפדנות את השטח שמולנו. הסריקה עם המשקפת התגלתה כיעילה ועזרה לי לחשוף חייל סורי שאינו תופש מחסה כמו שצריך. הסברתי לחיילי באופן סדור היכן הסורי מסתתר. שני חיילם ואני כיוונו אליו את רובינו בעזרת כוונות טלסקופיות. כשכולם דיווחו לי "על המטרה" פקדתי "אש!".

"...בעוד שבצה"ל כולו מדברים בדרך כלל על פעילות מבצעית ועל מבצעיות, הרי שביחידה עושים מבצעים. לשם כך היא נוצרה מ-ב-צ-ע-י-ם. הכנת מבצע אמיתי אורכת זמן רב. מדובר בפעילות מורכבת ביותר, המחייבות תכנון מפורט, אימונים מפרכים והכנות מדוקדקות."

הספר סוגר מעגל מהווה צצה נדירה לתוך עולמה עטוף הסוד של "היחידה", הלא היא סיירת מטכ"ל. הספר רצוף הרפתקאות והתמודדויות אותנטיות, המציגות בצורה כנה וישירה את עומק הקונפליקטים והתמודדות של המשרתים בתפקידי פיקוד במובחרת שביחידות צה"ל.

סוגר מעגל הוא ספרו הראשון של כפיר אדם. כפיר הוא יליד 1959 דור שני ביחידה. הייתה לו הזכות לשרת כעשרים וחמש שנה בתפקידי פיקוד בסיירת מטכ"ל. הוא אב גאה לברקן, יסמין ושקד. בחייו המקצועיים פועל כפיר כיזם ומנכ"ל בתעשיית ההי-טק.

"כפיר מצליח להעביר בצורה חייה את חוויותיו של מתגיייס, חייל, וקצין ביחידה מילדות ועד לשירות המילואים. התלבטויות כנות ואמיצות המלוות בחיוך קטן להמתקת המצבים הלא פשוטים. מעניין, קריא ומומלץ."
- גברי אייכנוולד

"כנראה שאין תחליף לפתגם: מי שחושב לדורות שישקיע בחינוך.
בני- אתה גאוות אביך"
- אבשלום ("אבשה") אדם

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.