ספר לכל - רכש מוסדות

כשתבין תגדל
מספר קטלוגי: 800-414211
נושאים: כללי
תאריך יציאה: 5/2008
תיאור:
"כשתבין- תגדל" הוא מסע חיפוש מרתק אחרי האלוהים. המחבר אינו מתיימר להיות מורה דרך או מטיף, אלא מאמץ את נקודת המבט של המחפש ובאמצעות דמות מסתורית בשם הרב הלבן המתגלה אליו דרך הכתיבה הוא מצליח ללכוד את הרוח. {דמותו של הרב הלבן משמשת כסימבול למפתח אל עולמות אחרים, כמו הארנב הלבן באליס בארץ הפלאות או- מטריקס} קשה להניח את הספר הזה מהיד, ובסופה של קריאה אתה מגלה שהצלחת לגעת במשנה הסדורה הכתובה ברקיעים. והנגיעה בה קלה, קסומה ומשרטטת את רוח השכינה.

יוסי בן טוב הוא עיתונאי ופובליציסט בעיתונים ובאתרי האינטרנט הגדולים בארץ. במקצועו הוא רעיונאי בכיר ומאחוריו אחת-עשרה שנים של עבודות מיתוג, קופירייטינג וניהול קריאטיב במשרדי הפרסום המובילים בישראל. בין עבודותיו השונות היה יוצר ומפיק סדרת הטלוויזיה החברתית "בא מבפנים" אשר שודרה בערוץ 2.

בשיאה של קריירה ארוכת שנים פנה בן-טוב להקדיש את עצמו לבעיות החברתיות הבוערות. הוא ייסד את הפרסום החברתי בישראל מתוך "אני מאמין" שאמירה חברתית שייכת לחברה עצמה ולא למשרדי הפרסום, והיה הראשון בישראל להגות וליישם בפועל את הפרסום כאידיאולוגיה חברתית- על ידי יצירת קבוצות קריאטיב לכל רוחב הקהילות המוחלשות בישראל. תוך כדי פעילותו הוא טבע את המונח "פרסום חברתי" והוציא תחת ידיו מסעות פרסום חברתיים ראשונים מסוגם בארץ ובעולם. מסעות פרסום ייחודיים אלה אימנו את קהילות השוליים בארץ לרכוש את קולן הן, ולנסח את אמירתן החברתית מתוך הפצע עצמו - כפיתרון קריאטיבי לבעייתם. קמפיינים אלה, שיצאו מקרב אנשים עם מוגבלות שכלית, יוצאי מחנות השמדה, חירשים, עיוורים, נוער עבריין ואנשים עם נכויות שונות גרמו לשינויים חברתיים מהותי. "כשתבין תגדל" הוא רומן הביכורים של המחבר. לדברי יוסי בן טוב: "דרך המסע שעברתי בעזרת הרב הלבן הבנתי שהשינוי החברתי האמיתי הוא רוחני, הוא נוגע בהכל, בכל הרמות ובכל הסוגים, גם פנימי וגם חיצוני. כאשר מבינים שכולנו חלק משלם גדול ואלוהי- אנחנו מסוגלים לפעול ברמות אפקטיביות יותר של שינוי. הבנתי שהשינוי אינו יכול להיות כפוי בצורה חיצונית דרך קמפיינים כאלה או אחרים, אלא לחלחל אל תוך תוכך ואח"כ מתוכך אל הסביבה. הבנתי שכל מדיה שבה השתמשתי עד היום, כמו טלוויזיה, אינטרנט או שילוט חוצות- אינה מספיקה להגיע לנקודה שבה דברים מתחילים באמת להשתנות, או לשנות. לכן החלטתי להתמסר לכתיבה ושם לתאר את דרכי הסובייקטיבית בחיפושי אחר האלוהים. רק ספר משאיר לי מקום לשיחה אמיתית עם הקורא ולתיאור חוויית ההבנה במלואה. מבחינתי "כשתבין תגדל" כשמו כן הוא- הספר משקף את המפגשים הרוחניים בין הרב הלבן לביני ואת התהליך שבו הבנתי ורק אז גדלתי. אני מאמין שהספר מציע מפת דרכים סובייקטיבית להבנה רוחנית, המאפשרת לקוראים להרחיב את תמונת עולמם למורכבת יותר, ומכוונת לשינוי חיובי גדול יותר."

הספר ראה אור בהוצאת "עננים" הוצאה עצמית של יוסי בן טוב.

מחיר: 49.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.