ספר לכל - רכש מוסדות

ירח מילניום
מספר קטלוגי: 800-250241
תאריך יציאה: 5/2011
תיאור:
ירח מילניום הוא רומן ישראלי מקורי, 367 עמודים. הרומן, אשר נפתח בחודש ינואר 2006 בישראל, מביא את סיפורה של מגדה, נערה שנקראה על שם מג"ד אלמוני שהציל את חיי אביה. מגדה לוקה לפתע במחלה מסתורית ויוקרתית אשר מעוררת את קנאת האליטות הישראליות.

סיפורה של מגדה והסוד הכמוס עמה, שזור בסיפוריהם של חברתה הבדואית נעימה, של גיבורי ארגון ים וארץ ושל הלווייתנית תרועה. למרות הימנעותה ממעורבות רגשית לאחר הטרגדיה שעברה בנעוריה היא פוגשת שוב באהבה. הרומן נפרש על קשת רחבה של רבדים, החל במציאות עממית וכלה בפנטזיה ובמיסטיקה טהורה. תמונת ישראל והעולם ברקע הסיפור מתוארת באופן נוקב.

*

ליאורה שרה ברנשטיין היא צברית וישראלית. כתבה את "אדון הנהרות" (הוצאת צ'ציק), "סוד החרפוש", והתסכית "ילדי האבוקדו" (בתוכנית לאם ולילד ברדיו).

ליאורה בתו של נפתלי אברהמוף אשר כתב את יומן המסע "שנתיים באפגניסטן" (פורסם בעתון הירדן) ונכדתה של יוהנה האריס ברנדס אשר כתבה את Fröhliche Kindheit im Dorf, ביוגרפיה.מצוטטת. היא חיה בתל אביב.

*

Liora S. Bernstein is an Israeli Sabra. Among her works are Master of the Rivers, Harpush Secret, Avocado Children (Hebrew). Her father, Naftaly Abrahamoff, wrote the travel log “Two Years in Afghanistan 1928-30” published in Hayarden, and her maternal grandmother, Johanna Harris Brandes wrote Fröhliche Kindheit im Dorf. Liora lives in Tel Aviv.

מחיר: 84.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.