ספר לכל - רכש מוסדות

לחתור במים לבנים-הצלחה במאה ה21-
מספר קטלוגי: 800-1212123
תאריך יציאה: 3/2013
תיאור:
בעשור האחרון השתנה העולם הארגוני שינוי עמוק ומשמעותי, והוא ממשיך להשתנות בקצב מסחרר. חוקי המשחק שהובילו מנהלים ועובדים להצלחה השתנו באופן חסר תקדים, ושינויים אלה משפיעים על חייהם האישיים והמקצועיים של כל מי שנמצא בשוק העבודה. מה שהביא עובדים ומנהלים להצלחה עד היום – לא יוכל עוד להמשיך לקדם אותם. רק מי שיכירו את החוקים החדשים וירכשו את מערך היכולות הנדרשות, יוכלו להמשיך להחזיק במשרותיהם ולהתקדם בקריירה שלהם!
הספר הצלחה במאה ה-21 מציג באופן מקורי ויצירתי ובשפה פשוטה וקולחת תובנות משמעותיות להצלחה בקריירה ובחיים בעשורים הבאים. יחד עם ליאור – מנהל מוכשר בחברת היי-טק שסיים את לימודיו בהצטיינות וכולם ניבאו לו עתיד מזהיר, אך אינו מצליח להתקדם בעבודתו – עובר הקורא מסע אישי לחמש ממלכות שיובילו אותו להיות מנהיג מצליח במאה ה-21.
הספר מיועד לכל עובד בארגון הרוצה להמשיך להצליח ולכל מנהל החפץ לפתח את עצמו ואת עובדיו ולהקנות להם את השפה, התפישות והמיומנויות החשובות כל כך להמשך הצלחתם. אז אם גם אתם רוצים להמשיך להצליח – אל תוותרו על הכלים החיוניים להצלחה במאה ה-21!


על המחברת:
איילה ראובן-ללונג היא המייסדת של EQ-EL – מרכז למדידה, להערכה ולפיתוח של אינטליגנציה רגשית בעסקים ובארגונים, מרכז מוביל בתחום הייעוץ הארגוני בכלל והאינטליגנציה הרגשית בפרט. במסגרת עבודתה היא מובילה תהליכי שינוי אסטרטגיים בחברות גדולות בארץ מהשלב הדיאגנוסטי של ניתוח האתגרים שעמם מתמודדים הארגון ומנהליו. בשנים האחרונות מלווה איילה מנכ"לים וארגונים המתמודדים עם השינויים והאתגרים של המאה ה-21.

מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.