ספר לכל - רכש מוסדות

משולש קליפורניה
הוצאה: סטימצקי
מספר קטלוגי: 64-140228
תאריך יציאה: 10/2013
תיאור:
חייו של ד"ר גדעון בן ארי זרמו להם בשלווה; הוא ביצע את עבודתו הסודית במכון שליד אוניברסיטת סטנפורד בקליפורניה, חי עם רעייתו האמריקנית בדירה שבבית הוריה, והתענג על נגינה בחליל. מפגשים מקריים (או אולי לא?) עם אהובת נעורים, ובמקביל גם עם חובב מוסיקה כמותו – סוחפים את גדעון אל פרשת אהבים סוערת ואל מרכזה של פרשיית ריגול שמעורבים בה ישראלים, איראנים ואמריקנים.

עד מהרה חודר גבר נוסף לעולמם של גדעון ואהובתו, והרומן הופך למשולש רומנטי. פרשיית הריגול גם היא צוברת תאוצה, ונוגעת בסודות הכמוסים ביותר של מערכות ההגנה נגד טילים בישראל ובארה"ב. גדעון מוצא עצמו נשחק בין כוחות גדולים וחזקים ממנו, אך עם מעט עזרה מחברים הוא מצליח לזהות מי מן הסובבים אותו דורש רעתו, ועל מי יוכל לסמוך... משולש קליפורניה הוא ספר בעל עלילה מרתקת וסיום מפתיע – שילוב בין סיפור על אהבה כאובה לעולם הריגול הבוגדני וההפכפך.

תא"ל (מיל') עוזי עילם, בוגר הטכניון בהנדסת מכונות ובחקר ביצועים, היה מפקד גדוד 71 בחטיבת הצנחנים שלחמה בירושלים בשנת 1967. במהלך השנים 1997-1986 כיהן כמדען הראשי של מערכת הביטחון. משולש קליפורניה הוא ספרו השלישי; קדמו לו רב המכר האוטוביוגרפי קשת עילם, שיצא לאור בהוצאת ידיעות אחרונות בשנת 2010, והספר עדות מן הבור, בהוצאת ידיעות אחרונות 2013.

מחיר: 94.00 ₪
אנו מצטערים אך מוצר זה אזל בהוצאה ולא ניתן להזמינו

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.