ספר לכל - רכש מוסדות

מוקף בבוסים גרועים ובעובדים עצלנים
מספר קטלוגי: 625-1201786
תאריך יציאה: 12/2023
תיאור:

"העולם מלא בבוסים גרועים. לפעמים הבוס הגרוע עומד בראש חברה המככבת ברשימת 'פורצ'ן 500', ולפמעים הוא עומד בראש מועדון ספורט מקומי. אבל בסופו של דבר הם מצויים בכל סוגי הארגונים ובכל רמה בהם. ולמי שתוהים מדוע הבוסים שלהם פועלים כפי שהם פועלים – פשוט המשכיו לקרוא. כך תגלו את ההסבר הסודי לסיבות שבגללן בוסים מסוימים מתפקדים היטב ואילו אחרים לא מתפקדים כלל."

לאחר שהפתיע אותנו עם האידיוטים שלו.
ולאחר שטיפל בפסיכופתים שמקיפים אותנו.
מגיע חוקר מדעי ההתנהגות תומס אריקסון אל הבוסים הגרועים ואל העובדים העצלנים שלהם. תוך שהוא מסתמך על תורת ארבעת הצבעים שלו, שהפכה את ספרו מוקף באידיוטים לרב מכר בינלאומי, הוא מנתח את עולם העבודה ומראה כיצד הבנה נכונה שלנו את עצמנו ואת ההתנהגות של עמיתינו יכולה לעשות את מקום העבודה שלנו יעיל ונעים הרבה יותר.
אבל לא רק עולם העבודה: בספרו החדש מוקף בבוסים גרועים אריקסון לא רק מסייע לעובדים מתוסכלים להתמודד עם המנהלים הגרועים שלהם, ולבוסים מיואשים להניע את העובדים העצלים שלהם, אלא גם מרחיב את תורת האישיות המקורית שלו. וכך, עם הצגת גורמים נוספים שמשפיעים על ההתנהגות האנושית, ובראש ובראשונה "הכוחות המניעים" ו"דרגות ההתפתחות", היא עוזר לנו להבין את עצמנו טוב יותר ולתקשר בהצלחה רבה יותר עם הסובבים אותנו. והכל, כמובן, בלוויית סיפורים מרתקים, ובהומור ופשטות שעשו את אריקסון פופולרי כל כך בעולם.
***
תומס אריקסון הוא חוקר מדעי ההתנהגות ומומחה לתקשורת שוודי. לצד עבודתו עם קבוצות מנהלים, והרצאות שהוא נושא בכל רחבי אירופה, פרסם אריקסון ספרים על תקשורת והתנהגות אנושית. ספריו מוקף באידיוטים ומוקף בפסיכופטים תורגמו לעשרות שפות ובהן עברית. וראו אור גם הם בהוצאת כנרת־זמורה־דביר


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.