ספר לכל - רכש מוסדות

העיר הערפילית
מספר קטלוגי: 625-1201633
תאריך יציאה: 3/2023
תרגום
תיאור:

הסופר הספרדי הנקרא ביותר בעולם אחרי סרוונטס!

"כושר הסיפור והחזון של רואיס סאפון הוא ז'אנר בפני עצמו"

יו־אס־טודיי  

אוסף סיפורים של קרלוס רואיס סאפון, שנכתבו כהוקרה לעשרות מיליוני הקוראים שהצטרפו אליו למסע המסעיר שהחל עם צלה של הרוח, והפך לבסוף ליקום ספרותי פנומנלי שכבש את העולם.

העיר הערפילית ראה אור לאחר מותו של הסופר, והוא כורך יחד אחד־עשר סיפורים מלאֵי מסתורין, שרובם לא פורסמו מעולם – פרידה נפלאה מקולו הייחודי של הסופר הגדול הזה!

ג'נטלמן מוזר מפתה את סרוונטס לכתוב ספר שאין כמותו, שכל עמוד בו עשוי להאריך את חייה של האישה שהוא אוהב; אדריכל מבריק בשם אנטוני גאודי נעתר לחצות את האטלנטי לניו יורק, מסע שיכריע את גורלה של יצירת מופת לא גמורה – סיפורים אלה ואחרים זוהרים את קסמו המהפנט של היוצר המבריק שלהם ומזמינים אותנו לבוא ולחלום את ברצלונה יחד איתו.

קרלוס רואיס סאפון (ברצלונה 1964 - לוס אנג'לס 2020) נחשב מכותבי הרומנים הטובים של זמננו. יצירותיו תורגמו ליותר מ־50 שפות וזכו בשלל פרסים ספרותיים יוקרתיים ברחבי העולם.

"למה אני כותב? כי אין לי באמת ברירה אחרת. זה מה שאני עושה.

זה מה שאני. אני בעניין של סיפורים. זו אומנות, זה מקצוע, ואני מודה לאלוהֵי הספרות על כך. אני מאמין שעליך להיות סופר רק אם האפשרות שלא תהיה כזה תהרוג אותך. הפכתי למספֵּר סיפורים כי אחרת הייתי מת, או גרוע מזה... אני שמח ששרדתי, ואני שמח שנפגשנו בדרך. אני מתכנן להמשיך לעשות את זה עד שיירו בי. מה אני יכול לעשות? דמיון זה הסיפור שלי."

קרלוס רואיס סאפון


מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.