ספר לכל - רכש מוסדות

בקרוב תתחילו להזיע
מספר קטלוגי: 625-1201550
תאריך יציאה: 10/2020
מקור
תיאור:

"אנשים הם מריונטות חסרות כל חשיבה עצמאית, הם כאלה עלובים, הם פשוט מתחננים לכך שתתפסי בחוטים ותתחילי להרקיד אותם לצלילי החליל שלך, שתעשי משהו מועיל עם הטיפשות שלהם. את לא רוצה לדעת איך עושים את זה? אני לא מדבר פה על כוס ויסקי, אני מדבר פה על אפשרויות כלכליות עצומות, אני מדבר איתך על טכניקה שתעזור לך להיות חופשייה מהכול – פלוס התענוג של לדפוק אנשים. אני מדבר איתך על ההצגה הכי טובה בעיר, ההצגה שלך."

אמלי, חתולת רחוב פראית בעלת הרבה יותר מתשע נשמות, יוצאת לנקום את מותו של עוז האנרכיסט, שלימד אותה כיצד לשלוט בסובבים אותה בעזרת אמצעי שכנוע מהסוג הנלוז במיוחד.

אמלי עוברת מן העיר הגדולה אל היישוב המנומנם, "פעמונית הרוח", שם גדל עוז. כמאסטרית ביצירת מהומות ובשבירת לבבות, יש לה תוכנית פעולה יוצאת דופן, והיא לא מתכוונת לעצור עד שלא תחשוף את ההתחסדות הצבועה ואת השחיתות המוניציפלית ביישוב הירוק, הקטן והמתוק. על הדרך היא תגזור לעצמה כמה טובות הנאה, למשל החשמלאי הערבי מהכפר הסמוך שאוהב לשחרר קיטור אצל נשות היישוב היהודי.

בקרוב תתחילו להזיע הוא רומן חצוף, סקסי ונוטף הומור חומצי, שיגרום לכם לחשוב פעמיים על שלוות החיים בכפר.

שירה רייז משולם, כותבת במשרה מלאה: סופרת צללים, קופירייטרית וכתבת בתחום העיצוב והאדריכלות. כתב היד שלה "צרבת" זכה במקום שני בתחרות הארצית "סופר נולד". בקרוב תתחילו להזיע הוא ספרה השני, ספרה הראשון צלצול אור הדלת ראה אור בהוצאת אור־עם.


מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.