ספר לכל - רכש מוסדות

מנהיגות ברגעים של אמת-מהדורה מעודכנת
מספר קטלוגי: 625-1201537
נושאים: ספרי עיון
תאריך יציאה: 2/2020
מספר עמודים: 534
קריאה
תיאור:

ספר זה נועד להאיר את דרכם של פרחי מנהיגות בישראל ובעולם.
"לפקד על אנשים בשדה הקרב, זה להיות הכי קרוב לאלוהים! כי שם אתה כמעט קובע מי לחיים ומי למוות! ולכן חלה על המנהיג החובה להיות סקרן וללמוד את אומנות הפיקוד והמנהיגות," כותב סמיה. "מנהיג ניכר ביכולתו להניע אנשים, האחריות המוטלת עליו – כבירה, והבדידות בפסגה דלת-החמצן – אכזרית."
במהלך המסע הקוראים מתוודעים ליכולות ולערכים שרכש סמיה בדרך החתחתים של חייו, להיחלצותו ממעגלי העוני והמצוקה ועד להגעתו לדרגת אלוף בצה"ל, ד"ר באקדמיה ואיש עסקים מצליח. "כמו כל ילד שאינו שולט ברגשותיו, כך גם אני התביישתי בשנות בית הספר היסודי, בעיקר כי לא ממש הבנתי למה בכלל יש הבדלי מעמדות בין ילדים. אולם משעמדתי על דעתי בגיל המצווה בערך, כמו לפתע חדרה בי המוטיבציה להוכיח את ההפך. לנסות להפוך את החיסרון והפערים התרבותיים לנכסים ולפעולה מתוך אותה הכרה, כי זהו זה, אין למי לקטר, אין על מה להלין, גורלי בידיי שלי בלבד!"
בשפה ישירה ועשירה, בכאב, באומץ לב ובכנות משרטט המחבר פסיפס רבגוני של ההוויה החברתית והארגונית הישראלית, מהמעברה ושכונות העולים של שנות ה־50 וה־60, דרך מלחמות ומבצעים בהגנה על המולדת, ועד לעולם העסקים המודרני של ימינו. על תמורותיה והצלחותיה כמו גם על הכשלים והשסעים שהיא חווה מדרגי המנהיגות שלה.
סמיה מנייד את הקוראים בין העולם הנעים והממוזג של המחקר האקדמי לבין העולם הלוהט וחסר הרחמים של הפרקטיקה בשדה העשייה, ואינו פוסח על אירועים קשים ו"זובורים" שגבו מחירים קשים, כדוגמת מלחמות גנרלים ואגו של מנהיגים אז והיום.


מחיר: 98.00 ₪
סוג כריכה: כריכה רכה

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.