ספר לכל - רכש מוסדות

אגדת פוקר: סיפור חייו של אלוף עולם בפוקר
מספר קטלוגי: 625-1201198
נושאים: ביוגרפיה
תאריך יציאה: 3/2017
מספר עמודים: 238
תיאור:
l', השמיע מקלרן את הקריאה המסורתית לתחילת חלוקת הקלפים והיציאה לדרך של שולחן הגמר. הסתכלתי עליו וחשבתי על המסלול הארוך והלא צפוי שעשה הילד לבית משפחת אלעזרא מבקעה, ירושלים, אל עבר פסגת החלומות של רבים כל כך, בבימה המרכזית של עיר האורות הנוצצים, לאס וגאס.
ואז התחיל האקשן."
אגדת פוקר הוא סיפור של דרמות על במת החיים וסביב שולחן הפוקר. אגדת פוקר יכניס אתכם לראשו של אחד משחקני הפוקר הגדולים בעולם ויאפשר לכם להתעמק וללמוד מהאופן שבו הוא חושב על המשחק.
עם ארבעה תארים מאליפויות העולם בפוקר והכנסות של מיליוני דולרים מהמשחק, אלי אלעזרא הוא משחקני הפוקר המפורסמים והמצליחים בעולם. מי שהחל את דרכו כנער בשכונה קשה בירושלים של שנות השישים, המריא עד לצמרת הפוקר העולמית בלאס וגאס, שבה מצא את האושר והעושר שתמיד חיפש.
אמרו לו שלא יוכל להתגייס לגולני, אבל הוא התעקש ושירת בסיירת, נעשה קצין ולחם בגבורה במלחמת לבנון. כדי להרוויח כסף לטיול של אחרי הצבא הרחיק עד לאלסקה כדי לעבוד בדיג. ובסופו של דבר נשאר באמריקה וטיפח שורה של עסקים מצליחים בלאס וגאס.
וגם בפוקר שום דבר לא הלך לו בקלות. אבל שוב, בעבודה קשה ובנחישות (ועם קצת מזל, כמובן) פילס את דרכו לפסגה.
הסיפור של אלי אלעזרא הוא סיפור של הצלחה ישראלית, סיפור של חוצפה ישראלית, סיפור של הליכה בעקבות החלומות, עד לקצה העולם - עד שהם מתגשמים.
"הזכייה בטורניר היתה משמעותית. הפרס הראשון היה שווה 1,024,000 דולר. שיחקתי פוקר הרבה שנים, ובפעם הראשונה חברים, משפחה והילדים שלי יכלו להתגאות ולספר שאבא שלהם הוא לא הקלפן, אלא שחקן הפוקר, אלי אלעזרא."

מחיר: 96.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.