ספר לכל - רכש מוסדות

23 דברים שלא מגלים לנו על קפיטליזם
מספר קטלוגי: 625-1200797
תאריך יציאה: 11/2011
מספר עמודים: 302
תיאור:
מספרים לנו שאם רק ניתן לכוחות השוק לעשות את שלהם, הכלכלה תפרח ובסוף כולנו נרוויח; שכאשר העשירים צוברים הון רב יותר, העושר מחלחל למטה לשאר שכבות הציבור; שהתערבות ממשלתית פוגעת ביעילות. האומנם? 23 דברים שלא מגלים לנו על קפיטליזם מנפץ את אחד המיתוסים הגדולים של זמננו וחושף, באמצעות שלל נתונים ודוגמאות ובשפה שווה לכל נפש, את התיאוריות השגויות, האשליות והאגדות שבהן הלעיטו אותנו עשרות שנים. בין השאר, מתברר כי:
אין באמת "שוק חופשי", הכול פוליטי מכונת הכביסה שינתה את העולם יותר מאשר האינטרנט
משכורותיהם של רוב האנשים במדינות עשירות גבוהות מהראוי
אין קשר ישיר בין השכלה גבוהה לשגשוג כלכלי לאומי
23 דברים שלא מגלים לנו על קפיטליזם הוא ספר מרתק על כסף, חירות ותאוות בצע. מחברו, הכלכלן המוערך הא־ג´וּן צ´אנג, מותח ביקורת חריפה מתוך הממסד עצמו על הגלגול הנוכחי ומשולח הרסן של הקפיטליזם וקורא לשנות את החשיבה הכלכלית שלנו מהיסוד. הוא מציע עקרונות לשיקום כלכלת העולם ומוכיח כי יש קפיטליזם אחר, טוב יותר לכולם.

"ספר חשוב מאין כמותו לכל מי שרוצה להבין את הקפיטליזם לא כפי שכלכלנים או פוליטיקאים תיארו אותו, אלא כפי שהוא
פועל באמת..."
- אובזרוור

"מקעקע את הנחות היסוד של ´מבוא לכלכלה´..."
- קירקוס רוויוז

הא־ג´וּן צ´אנג הוא מומחה לכלכלת פיתוח מאוניברסיטת קיימברידג´ ועמית במרכז לחקר הכלכלה והמדיניות בוושינגטון. שימש יועץ לגופים שונים, בהם הבנק העולמי, הבנק לפיתוח אסיה, הבנק האירופי להשקעות, ארגון אוקספם וסוכנויות שונות של האו"ם העוסקות בסוגיות כלכליות־חברתיות. ב־2005 זכה בפרס וסילי לאונטיף היוקרתי על תרומתו לפריצת גבולות המחשבה הכלכלית. פירסם 13 ספרים, בהם
רב־המכר הבינלאומי Bad Samaritans ו־Kicking Away the Ladder, זוכה פרס גאנר מירדל לשנת 2003. זכויות התרגום של 23 דברים שלא מגלים לנו על קפיטליזם נמכרו ל־21 מדינות.

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.