ספר לכל - רכש מוסדות

אנשים קטנים גיבורים גדולים
מספר קטלוגי: 625-1200604
תאריך יציאה: 10/2011
מספר עמודים: 191
תיאור:
סופשבוע ארוך בניו יורק. בני זוג עריריים, אלכס ורות — הוא צייר יוצא צבא, היא מורה בגמלאות, לשניהם תיקי אף־בי־איי עבים כמו מילון — חייבים להביא את דורותי, כלבתם האהובה שרגליה האחוריות שותקו פתאום, אל בית החולים לחיות, מרחק שישים רחובות צפונה מהם. אבל רחובות מנהטן פקוקים לגמרי, שכן נהג מכלית דלק ערבי חוסם מנהרה ונעלם. מנהטן נתקפת אימת טרור. בד בבד מנסים השניים למכור את דירתם. שעה שציידי דירות מסתובבים בה, הם מחכים ליד הטלפון, דרוכים לשמוע חדשות על הכלבה שלהם. במהלך ארבעים ושמונה שעות שבהן שוק הנדל"ן צולל ונוסק עם כל עדכון בנוגע לנהג המכלית, נהפך מחיר דירתם לברומטר ציבורי של תקווה וייאוש בדרך למשבר הבא בַּתור. אנשים קטנים, גיבורים גדולים הוא מבט משעשע שנון ונוקב על שלל חרדות אוּרבּניוֹת וניסיון מענג למצוא היגיון כלשהו בתוך ים של מידע וחרושת שמועות אגב התמודדות עם קוצר ידם וזמנם של החיים.
"קראו את ´אנשים קטנים, גיבורים גדולים´ בשל התיאורים החיים של העיר המלהגת והמקרקשת, בשל הסאטירה הנשכנית המענגת על התקשורת ועל שיגעון הנדל"ן ובשל הקשר העדין הזה שבין בני אדם לבעלי חיים."
אופרה וינפרי


"נשמע לנו כל כך פשוט שכלבים נעשים חולים ושאנשים רוצים לעבור דירה — ובכל זאת, בידיה העדינות של סימנט דמויות אלה הופכות הרואיות באופני התנהגותן המדודים." וול סטריט ג´ורנל
ג‘יל סימנט נולדה במונטריאול, קנדה. היא מרצה לספרות אנגלית באוניברסיטת פלורידה וגרה בגיינסוויל, פלורידה. פירסמה שלושה רומנים וקובץ סיפורים קצרים.
זהו ספרה הראשון המתורגם לעברית.

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.