ספר לכל - רכש מוסדות

להתחתן
מספר קטלוגי: 625-1200588
תאריך יציאה: 3/2010
מספר עמודים: 303
תיאור:
בסוף ספרה הקודם, רב-המכר לאכול, להתפלל, לאהוב, מצאה אליזבת גילברט את אהבת חייה - פליפה, יבואן אבני חן ברזילאי בעל אזרחות אוסטרלית שפגשה באי באלי. השניים התיישבו בארצות הברית ונשבעו אמונים זה לזה, אך כניצולי גירושים כואבים גם נדרו לעולם לא להינשא שוב. ואז, ביום בהיר אחד, מחלקת ההגירה האמריקאית מגרשת את פליפה ומציבה בפני הזוג אולטימטום - להתחתן או שפליפה לא יורשה לשוב עוד למדינה.

בעשרה חושדי גלות שנכפו עליהם, שבמהלכם הם מטיילים ברחבי דרום-מזרח אסיה, אליזבת מתמודדת עם חרדת הנישואים שלה ועם יחסה הספקני כלפי מוסד עתיק יומין זה. היא קוראת כל מה שהיא יכולה בנושא, מראיינת בני משפחה וחברים, משוחחת עם אנשים שהיא פוגשת בדרך ומשלבת בכישרון בין תובנותיה לחוויותיה האישיות.

להתחתן הוא התבוננות חכמה ומרגשת באינטימיות, בשותפות לחיים, ברומנטיקה ובסיכוייהן להתקיים במאה ה-21. זוהי חגיגה של אהבה, שאינה מטשטשת את המורכבות של הרגש הזה, הכתובה בשנינות ובביקורת עצמית כובשות.

אליזבת גילברט היא עיתונאית וסופרת אמריקאית. ספרה לאכול, להתפלל, לאהוב, תורגם ליותר מ-30 שפות ונמכר בשבעה מיליוני עותקים. סרט קולנוע המבוסס עליו, בכיכובה של ג´וליה רוברטס, יעלה לאקרנים השנה.

"מבדר ומאיר עיניים. גילברט כתבה כמה סצינות נפלאות ובלתי נשכחות."
ניו יורק טיימס

"יצירה מלאת חמלה ולפרקים מצחיקה עד דמעות על הנישואים."
דאלאס מורנינג ניוז

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.