ספר לכל - רכש מוסדות

החיפוש אחר תיבת נח
מספר קטלוגי: 625-1200584
תאריך יציאה: 7/2012
תיאור:
התגלית ההיסטורית הגדולה ביותר
עלולה להיות גם קץ המין האנושי


איתור שרידיה של תיבת נח האגדית לא נתן מנוח לרבים במשך השנים, גם לא לאביה של הארכיאולוגית הצעירה והשאפתנית, דילארה קֵנֶר. לפני היעלמותו הוא מפקיד ברשותה רמזים על מקום התיבה ומבקש ממנה להיעזר בטיילר לוק, קצין הנדסה קרבית בדימוס, באיתורה. אלא שהמסוק שבו היא טסה בדרכה אל טיילר מתרסק, ודילארה ויתר הנוסעים כמעט טובעים.


טיילר מצליח לחלץ את דילארה ומסכים לעזור לה בפתרון התעלומה המסתתרת מאחורי תיבת נח, וחשוב מכך — בפתרון תעלומת היעלמותו של אביה. עד מהרה הם מגלים שקבוצה של קנאים דתיים לקחה מתיבת נח נשק שיאפשר להם להשמיד שוב את המין האנושי ולהרכיבו מחדש. כעת יש לטיילר ולדילארה שבוע אחד בלבד כדי למצוא את התיבה ולגלות את הסוד הצפון בה לפני שיהיה מאוחר מדי.


החיפוש אחר תיבת נח, הראשון בסדרת ספרים שבמרכזם עומד הגיבור טיילר לוק, הוכתר כרומן המסעיר ביותר בז´נר זה מאז "צופן דה־וינצ´י".


בויד מוריסון הוא בעל תואר דוקטור בהנדסה תעשייתית. הוא עבד, בין השאר, כמהנדס בסוכנות החלל האמריקנית ומתגורר בסיאטל, וושינגטון.


"אם צפיתם אי־פעם בתוכנית כזו או אחרת על תיבת נח ולרגע קיוויתם שהתיבה באמת תימצא, אז זהו הספר בשבילכם. בונוס: לוק הוא גיבור ספרי מתח מושלם, חכם וחביב."
לייבררי ג´ורנל

"מתח עוצר נשימה, היסטוריה תנ"כית, ממצא ארכיאולוגי מרשים ביותר ורֶשע מצמית — כל אלה מסתכמים בהרפתקה מסעירה. הגיבורים של מוריסון מבריקים ומסורים ויוצרים עלילה, מתח ודיאלוגים בדיוק במינון הנכון. ספר מרתק ונועז ביותר ואולי אף ספר הביכורים המלהיב ביותר של השנה."
RT Book Reviews

מחיר: 96.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.