ספר לכל - רכש מוסדות

100 שיעורים על החיים
מחבר: גל אלון
מספר קטלוגי: 625-1200579
תאריך יציאה: 1/2010
מספר עמודים: 329
תיאור:
החיים מזמנים לנו אינסוף שיעורים, ופעמים רבות אנו מחמיצים אותם. הספר, כשמו כן הוא, מכיל 100 שיעורים ב- 100 נושאים שונים, רלוונטיים לחיים של כולנו, בין אם מדובר על עסק, זוגיות, עבודה או משפחה. בכל נושא חקירה ממוקדת ומקיפה שבאה מכיוון אחר ממה שחושבים ויכולה להביא לפריצת דרך בתפיסה ובהסתכלות על התחום.
השיעורים הם תוצר של תריסר שנות עבודה, מחקר, כתיבה וניסיון שבזכותם הגיע אלון גל לתובנה מרכזית אחת: זה תלוי בי! כל שיעור, בכל מצב או בכל אירוע שהחיים יזמנו, יוכל להיות למדריך אישי, מלווה, תומך, מאיר ומעצים.
בספר אלון קורא לנו לקחת אחריות על חיינו, לקבל את ההחלטות הנכונות, לעלות בלי פחד על המגרש ולשחק את משחק החיים. 100 שיעורים על החיים מדריך אותנו כיצד לנצל הזדמנויות ולעמוד באומץ מול קשיים. אלון גל צועד איתנו במסלול המורכב על העצמה אישית, שבמהלכו אנו לומדים להכיר ביתרותינו ולהשלים עם מי שאנחנו מתוך אהבה וקבלה עצמית. כמי שאימן אלפי אנשים הוא בטוח שבכל אחד מאיתנו מצויים כוחות הנפש להשפיע, להעז ולחוות סיפוק.
הספר מלווה בסיפורים אישיים במגוון תחומים, מזוגיות והורות ועד יחסינו עם שכנינו וחברינו לעבודה. בכל נושא חקירה ממוקדת ומקיפה שבאה מכיוון אחר ממה שחושבים ויכולה להביא לפריצת דרך בתפיסה ובהסתכלות על התחום. כולנו יכולים למצוא בו שיעורים שיאירו את עינינו ואולי יסייעו לנו לשפר את חיינו ולו במעט. אלון גל לא מציע נוסחאות פשוטות להצלחה, אבל יודע שאם נתמודד, נתאמץ וננסה שוב ושוב, אין סיכוי שלא נעמוד במשימות שהצבנו לעצמנו.
ספר חובה לכל מי שאיכות החיים שלו חשובה לו.

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.