ספר לכל - רכש מוסדות

מלך ישראל
מחבר: קימל נתן
מספר קטלוגי: 625-1200578
תאריך יציאה: 2/2010
מספר עמודים: 439
תיאור:

תוכנית ריאלטי מהפכנית סוחפת אחריה את המדינה כולה - בשידור חי ייבחר מלך ישראל!

בעידן של אובדן דרך והיעדר מנהיגות אמיצה, מוצא ההמון מפלט מהמציאות הכאוטית במעקב כפייתי אחר גיבורים לרגע בערוצי הטלוויזיה. היה זה רק עניין של זמן עד שכוחות פוליטיים ימצאו דרך לשלב בין געגועיו של העם למנהיג חזק לבין עוצמתן הממכרת של תוכניות ריאלטי.

מבעד לעיניהם של גיבורי מלך ישראל - שאול, לוחם סיירת לשעבר המככב בתוכנית החדשה בעל כורחו; רים, צעירה מוסלמית אשר חייה מתהפכים בלילה של שפיכות דמים ועולים על נתיב הנקמה; וחיים לזר, ראש הממשלה הפופולרי, המגלה כי עברו חוזר לרדוף אותו - נחשף הקורא למערבולת של פוליטיקה, שחיתות, תככים, יצרים ורייטינג שובר שיאים.

במרכזה של יצירה קצבית זו עומדים אנשים השבויים במוסכמות, שברגע האמת בוחרים לשבור את מחסומי הפחד ולפרוץ לחופשי. זהו סיפור המטיל אור על האינטרסים האפלים של המושכים בחוטים, האנשים המכריעים בהחלטות החשובות ביותר בחיינו.

בשפה עשירה וקולחת טווה נתן קימל את מארג המציאות הישראלית העכשווית על שלל גווניה ומגלה באומץ לב את פניה של החברה על אחדותה ועל קרעיה, על יופייה ועל הכיעור המתלווה למחלוקותיה.

מלך ישראל הוא רומן ביכורים מעורר מחשבה שבלבו טמון רעיון נועז המשקף מציאות אלטרנטיבית, שקרבתה לזו שלנו פרובוקטיבית ומטלטלת.

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.