ספר לכל - רכש מוסדות

השקט והשאל - כאוס מהלך 2
מחבר: נס פטריק
מספר קטלוגי: 625-1200439
תאריך יציאה: 4/2013
תיאור:
בעולם שכאוס מהלך בו, כל הדרכים מובילות אל פי תהום. בעולם קהה חושים היכולת להרגיש היא מתנה נדירה. טרילוגיית כאוס מהלך מאת פטריק נס התקבלה בהתלהבות על ידי קוראים ומבקרים ותורגמה ל- 19 שפות. ספריה היו לרבי מכר בינלאומיים וזכו ב- 12 פרסים ספרותיים, בהם פרס גרדיאן, פרס בוקליסט ומדליית קרנגי היוקרתיים. 'השקט והשאל' הוא הספר השני בטרילוגיה.

גיבור העלילה הוא טוד יואיט, נער יחיד בעיר של גברים, השומעים זה את מחשבותיו של זה. הספר הראשון בטרילוגיה הוא החור שברעש, שיצא במקביל לספר השני במהדורה מחודשת עם עטיפה חדשה. עלילת הספר: בעיר פרנטיסטאון יש רעש תמידי של מחשבות. בתוך ענן המילים והתמונות גדל טוד יואיט, נער יחיד בעיר של גברים. עד שיום אחד טוד מגלה אי של שקט, חור שמישהו פרץ ברעש. טוד נמשך אל השקט האמיתי, המסוכן. הוא לא מצפה למצוא בו יצור שראה רק בזיכרונותיהם של המבוגרים. התגלית המפתיעה הופכת עד מהרה לאיום גדול, וטוד נאלץ לברוח מהמזימות האפלות של בני עירו. מכל מה שהכיר. מעצמו.

הספר השני בטרילוגיה הוא השקט והשאָל. עלילת הספר: הייבן נכבשה. ראש העיר פרנטיס וצבאו שולטים בכוכב. לאט-לאט מתחילה ההיסטוריה הנוראית של עולמחדש לחזור על עצמה: שוב ניצבים זה מול זה אויבים ישנים — גברים מול נשים. גם ויולה וטוד מוצאים את עצמם משני צדי המתרס. עכשיו יהיה עליהם לפרוץ את מעגל האלימות, למנוע את הרוע הבלתי נמנע, ומעל הכול — לא לאבד זה את זה.

הסופר פטריק נס נולד בשנת 1971 בווירג'יניה שבארצות הברית וגדל בהוואי ובוושינגטון. בשנת 1997 התפרסם סיפורו הראשון בכתב העת ז'אנר.

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.