ספר לכל - רכש מוסדות

אל ארץ הגומא
מספר קטלוגי: 625-1200424
תאריך יציאה: 3/2009
מספר עמודים: 222
תיאור:
באל ארץ הגומא מתוודע הקורא למסעם המופלא של אם ובן. האם, טוני, היא אישה יהודייה צעירה, אמיצה ויפה, אך גם תיאטרלית ובעלת שיגיונות, המחליטה, לאחר חיים גדושי תהפוכות שעליה לשוב למחוזם של הוריה, משם ברחה בשעתה בבושת פנים. הבן, רודי, דומה בחיצוניותו לאביו מולידו, גבר נוצרי, גבוה ורחב כתפיים, וגם בדרך החשיבה שלו, השיטתית, עניינית ומסודרת. אבל במהלך המסע אל מחוז ילדתה של טוני, נכבש רודי אט-אט בקסמם המשכר והמתעתע של כיסופיה של אימו – מהלך המוביל לאובדן אך גם מכשיר אותו לפגישה עם אהבת חייו.
אל ארץ הגומא הוא הזמנה אל לב המיתולוגיה הביוגרפית של אפלפלד, ובה-בעת הזמנה למסע לנבכי הזהות היהודית המודרנית. זהו מסע מרטיט של בן המנסה להשיב לעצמו אם שאבדה לו, ואשר מבחינות מסוימות מעולם לא הייתה שלו, ובמקביל ניסיון אמיץ וגלוי עיניים להתחבר לזהות שבטית כובשת אך גם מסוכסכת וחמקמקה.
המסע אל ארץ הגומא, שהוא, בעצם, מחוז הגעגועים של כולנו, מלווה במוזיקה הממגנטת של הפרוזה הלירית המשובחת של אפלפלד. בדומה לשיר ערש, אל ארץ הגומא מספר לנו סיפור מחריד, בלשון ריתמית קסומה, המערסלת ומענגת אותנו. אל ארץ הגומא הוא חולייה נוספת, מדהימה בעוצמתה הרגשית והפיוטית, בסאגה הגדולה של אהרן אפלפלד, חתן פרס ישראל ומהסופרים החשובים והמוערכים ביותר בעולם, על מאה שנות בדידות של העם היהודי בעולם המודרני.
יגאל שוורץ

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.