ספר לכל - רכש מוסדות

ואלס עם באשיר
מספר קטלוגי: 625-1200371
נושאים: כללי
תאריך יציאה: 2/2009
מספר עמודים: 125
תיאור:
ואלס עם באשיר הוא מסע מצויר בנבכי התודעה של הבמאי והתסריטאי ארי פולמן, המנסה להתחקות אחר שלושה ימים במלחמת לבנון הראשונה שנמחקו מזיכרונו מבלי להשאיר עקבות. מה שמתחיל בעשרים ושישה כלבים משוגעים שרצים בהתקף זעם בשדרות רוטשילד בתל אביב, נמשך במפגשים רגשניים עם חבר ילדות בהולנד המושלגת, תופס תפנית פסיכדלית במועדונים של חיפה מתחילת שנות השמונים והולך ומתביית על ביירות הסוריאליסטית של ימי המלחמה. הזיכרון האנושי מתעתע, ורק הציורים של דוד פולונסקי וצוות המאיירים יכולים, אולי, לשים יד מכוונת על אותם ימים חסרים מהעבר.
הספר הוא עיבוד של הסרט ואלס עם באשיר, שנחל הצלחה מסחררת בישראל וברחבי העולם.
בין השאר, זכה בפרסים האלה:
• פרס גלובוס הזהב לסרט הזר הטוב ביותר, 2008
• שישה פרסי אופיר, בהם פרס הסרט, הבמאי, התסריט והעיצוב, 2008
• פרס איגוד מבקרי הקולנוע האמריקאים לסרט השנה בעולם, 2008
• פרס תא המבקרים של לוס אנג'לס לסרט האנימציה של השנה, 2008
• הפרס הגדול, פסטיבל פילמקס בטוקיו, 2008

ארי פולמן, במאי ותסריטאי קולנוע וטלוויזיה. ביים את הסדרה התיעודי החומר ממנו עשויה האהבה ונמנה עם צוות הכותבים של סדרות הדרמה המצליחות שבתות וחגים ופרשת השבוע. סרטיו העלילתיים זכו בפרסים רבים - מייד אין איזראל בשני פרסי אופיר וקלרה הקדושה בשישה פרסי אופיר, בפרס חבר השופטים בפסטיבל קרלובי וארי בצ'כיה ובפרס חביב הקהל בפסטיבל הסרטים בברלין. פולמן הוא התסריטאי, המפיק והבמאי של סרט האנימציה התיעודי ואלס עם באשיר.

דוד פולונסקי, מחשובי המאיירים בארץ. חתן פרס מוזיאון ישראל לאיור ספרי ילדים בשנים 2004 ו-2008. מלמד באקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל ובמכללת שנקר. פולונסקי הוא המעצב האמנותי והמאייר הראשי של הסרט ואלס עם באשיר.

מחיר: 84.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.