ספר לכל - רכש מוסדות

פרמן
מחבר: סוואג סם
מספר קטלוגי: 625-1200336
תאריך יציאה: 1/2009
מספר עמודים: 160
תיאור:
כפי שידע פרנסיס בייקון, "יש ספרים שצריך לטעום, אחרים שצריך לבלוע, ומעטים שצריך ללעוס ולעכל." פרמן העכברוש, שנולד במרתף חנות ספרים בכיכר סקוליי בבוסטון, בימים האחרונים של חנויות הספרים הנודעות של הכיכר ובתי הבורלסקה הידועים לשמצה שלה, מבין את המֵימרה הזאת באופן מושלם.
מאחר שהוא נאלץ להתחרות על אוכל עם אחיו ואחיותיו הגדולים והמרושעים ממנו, פרמן מתחיל לזלול את הסובב אותו. הוא מעכל יותר מאשר עיסת נייר ודבק, ובדרך נס לומד לקרוא, ועד מהרה מזדהה יותר עם בני האדם מאשר עם מכרסמים. מנוכר ממשפחתו, הוא מחפש להתיידד עם הגיבור שלו, בעל חנות הספרים, ועם סופר מדע בדיוני כושל שמרבה לבקר בחנות.
דרך סדרה של אירועי ביש ועל רקע חורבן עירוני, פרמן מובל עמוק לנבכי הנשמה רבת הדמיון שלו – מקום שבו ג'ינג'ר רוג'רס מהדקת אותו אליה, וספרים ממורטים, שכונות צפופות ועכברושים דרֵי ביבים יכולים אלה גם אלה למצוא מישהו שיעריץ אותם.

טרגי, קומי, נוסטלגי וחתרני לחלופין, "פרמן" הוא סיפור המיועד לכל מי שהשתנה –
לטוב או לרע – עקב דיאטה מוקדמת של ספרות גדולה.

סם סוואג' הוא סופר אמריקני, בוגר לימודי דוקטורט בפילוסופיה באוניברסיטת ייל. בחייו עבד כמתקן אופניים, נגר, דייג מסחרי וסדר-דפוס. זהו ספרו הראשון.

"פרמן הוא גיבור מהזן של דיקנס עם הסרקזם והבּוטוּת המעודנת של וונגוט... סוואג' הפליא לתפוס את מהות הטרגדיה של עולם שבו הדחף האמנותי כורע ברך בפני הבולדוזר."
לוס אנג'לס טיימס

"חיי עכברוש עשויים להיות אכזריים וקצרים, אבל לא בהכרח נעדרי סטייל."
קירקוס רוויו

מחיר: 84.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.