ספר לכל - רכש מוסדות

החופש ממחלה
מספר קטלוגי: 625-1200331
נושאים: כללי, רפואה
תאריך יציאה: 9/2008
מספר עמודים: 237
תיאור:
החופש ממחלה הוא ספר פורץ דרך, חושף את הקשר הפחות מוכר בין אינסולין ובין רבות מהמחלות בנות זמננו. הזיקה
בין אינסולין למחלת הסוכרת ידועה שנים רבות, אך עתה מתברר כי ההורמון המסייע לגוף בפירוק סוכר משפיע באופן ישיר
גם על הסיכוי ללקות בסרטן, אלצהיימר, מחלות לב וכלי דם, משקל יתר, דיכאון, יתר לחץ דם ואף הפרעות התנהגות בקרב ילדים.
הספר, המבוסס על מחקרים מדעיים עדכניים, מבהיר בצורה מרתקת ובשפה שווה לכל נפש כיצד חוסר איזון ברמות האינסולין גורם
לפגיעה בתפקודן של מערכות הגוף השונות, ומצייד אותנו במפתח להימנעות מכך – תזונה מיוחדת ופעילות גופנית. הספר מספק מידע מקיף על רכיבי המזון שעלינו לצרוך כדי להישאר בריאים, ומציע תפריטים מגוונים שיסייעו לכל אחד מאיתנו להשיג
מטרה זו ביעילות.
"החופש ממחלה מטפל בסוגיה בעלת חשיבות מכרעת, שלרוב אינה זוכה לתשומת לב בקהילה הרפואית והמדעית, ולמרבה הצער גם בלימודי רפואה – רפואה מונעת. רבות מהמחלות שהחברה המערבית לוקה בהן – סוכרת ומחלות לב, למשל – אפשר לייחס למנהגים תרבותיים קלוקלים והרגלי תזונה לקויים, כגון צריכה מופרזת של פחמימות ועישון, ולפיכך ניתן למנוע אותן. בכתיבה יפה ונגישה לכל, משכנעים אותנו המחברים שמשתלם הרבה יותר להפנות את מאמצינו אל מה שבעיני החוקרים והקלינאים נראה מכניס פחות, אך יביא לחברה ולכלכלה רווח גדול : הרבה יותר הגיוני וזול למנוע מחלות מאשר לרפא אותן."
פרופסור אהרן צ'חנובר, חתן פרס נובל לכימיה 2004, מכון רפפורט למחקר במדעי הרפואה בטכניון
"תזונה נכונה היא המפתח לחיים בריאים ובה בעת מונעת מחלות שונות. תזונה בריאה מסייעת לצמצם את השמנת היתר והתנגודת לאינסולין - הגורמים העיקריים להתפתחות דלקות ומצבי דחק המחוללים מחלות כגון סוכרת, סרטן ואלצהיימר. הספר מסביר כיצד הדבר קורה ואיך אפשר למנוע זאת."
פרופסור איתמר רז, יושב ראש המועצה הלאומית לסוכרת בישראל ומנהל היחידה לסוכרת בבית החולים הדסה עין כרם
"הספר מגולל את סיפורו של האינסולין, אותה מולקולה בודדת בגוף האדם האחראית לרבים מגילוייהן החיצוניים של המחלות המודרניות וקשורה, בין השאר, במחלות לב וכלי דם, בעיות נוירולוגיות ואלצהיימר. תיאור מלא חיים, רהוט ומעודכן, המספק לא רק עובדות ותיאוריות אלא גם המלצות מעשיות להתמודדות עם הגורם המאתגר הזה, שיש לו השלכות כה רבות על בריאותנו."
פרופ' רפאל ביאר, מנהל הקריה הרפואית רמב"ם

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.