ספר לכל - רכש מוסדות

הערב הוא היום כולו
מספר קטלוגי: 625-1200308
תאריך יציאה: 11/2009
מספר עמודים: 463
תיאור:
מעטפת סודותיה השמורים של משפחת ראג´אסקאראן האמידה במלזיה הפוסט-קולוניאלית הולכת ומתקלפת לאטה.

ראשיתו של הסיפור בהגירתו של הסב המיתולוגי מהודו למלזיה והפיכתו לאיש עשיר ורב-פעלים. בנו, אבי המשפחה, נעשה עורך דין חשוב במדינה החדשה, אלא שהמשפחה שהוא מקים איננה המשפחה האידיאלית כפי שהיא מצטיירת כלפי חוץ.
אט אט צצות תשובות לצללים הרודפים את המשפחה: מה היה פשעה הבלתי נסלח של המשרתת? מדוע הבת הבכורה היתה נחושה לנטוש את הבית? כיצד בדיוק מצאה הסבתא את מותה? ולאן התנקזו בסופו של דבר חלומותיו הגדולים של האב?

רחב-יריעה, פיוטי, ספוג הומור וכתוב במיומנות רבה, הערב הוא היום כולו מציע מבט נוקב על מערכות היחסים המורכבות והמאכזבות שבין הורים לילדים, בין אחים לאחיות, בין עשירים לעניים, בין המדינה לאזרחיה.

פריטה סמרסאן נולדה במלזיה, גדלה בארצות הברית, והיום היא מתגוררת בצרפת. זהו ספרה הראשון. גרסה מוקדמת יותר שלו זכתה בפרס Hopwood Novel.

"רומן בכורה מענג... העלילה המפותלת והשאפתנית, מרקם הסיפורת העשיר, האפיונים המקומיים והחריפות הפסיכולוגית פשוט מהממים." ניו יורק טיימס

"סמרסאן מדלגת במיומנות מתודעה אחת לרעותה ומהווה לעבר כדי לחשוף את הסודות שהובילו לתסבוכת המשפחתית... השפה שופעת חיים ותנועה, וסמרסאן מלהטטת ביד בוטחת בין שלל הדמויות." פבלישרס ויקלי

מחיר: 94.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.