ספר לכל - רכש מוסדות

101 גיבורים החשובים, האמיצים, המעניינים בתולדות הא
מספר קטלוגי: 625-1200286
נושאים: אלבומים
תאריך יציאה: 1/2011
תיאור:
ההיסטוריון ומחבר רבי־המכר סיימון סבאג מונטיפיורי מביא את סיפוריהם של 101 גברים ונשים שהטביעו חותם בל יימחה בתולדות האנושות.

לוחמים ועושי שלום מלכים ואביונים מדענים ומספרי סיפורים כובשים ונביאים שחקנים ומגלי ארצות כולם מתוארים בסיפורים מרתקים המתפרשים על פני שלושת אלפים שנה - מאלכסנדר "הגדול" עד צ'רצ'יל, מסאפפו עד מוצרט, מבודהה עד ביירון ומז'אן ד'ארק עד אנה פרנק - מאוחדים לא רק באומץ לבם ובגאונות מעשיהם, אלא גם במורשתם הנצחית.

101 גיבורים הוא אוצר של סיפורים ושל דמויות שכל אדם צריך להכיר.

מצאו את הגיבור שלכם.

סיימון סבאג מונטיפיורי הוא היסטוריון וסופר בריטי יליד 1965, שספריו תורגמו ליותר מ־35 שפות. ספרו "יקתרינה הגדולה ופוטיומקין" היה מועמד לפרסי סמיואל ג'ונסון, דאף קופר ומארש בתחום הביוגרפיה. ספרו "סטלין, חצר הצאר האדום" זכה בפרס ספר ההיסטוריה של השנה לשנת 2004, וספרו "סטלין הצעיר" זכה בפרס לוס אנג'לס טיימס לביוגרפיה בארצות הברית ובפרס קרייסקי לספרות פוליטית באוסטריה. סבאג מונטיפיורי כתב גם את הנובלה "סשינקה". ספרו האחרון "ירושלים: הביוגרפיה" מספק מבט חדש על ההיסטוריה של המזרח התיכון. סבאג מונטיפיורי הוא חבר באגודה המלכותית לספרות. עוד מידע עליו מופיע באתר: www.simonsebagmontefiore.com

דן ג'ונס הוא עיתונאי והיסטוריון. הוא נולד ב־1981 ולמד היסטוריה בקמברידג'. ספרו הראשון הוא "מרד האיכרים".

קלודיה רנטון היא היסטוריונית ושחקנית. היא למדה היסטוריה מודרנית בטריניטי קולג' באוקספורד. ביוגרפיה שהיא כותבת על האחיות וינדהם עתידה להתפרסם בהוצאת קרכוס.

מחיר: 128.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.