ספר לכל - רכש מוסדות

המשחק של וולק
מספר קטלוגי: 625-1200248
תאריך יציאה: 1/2010
מספר עמודים: 350
תיאור:
קרב יריות מהדהד לאורך רחובותיה החשוכים רוויי הגשם של מוסקבה.
בבירה הרוסית שהחוק זר לה, נמוגים היורים אל תוך הלילה. שני גברים מתים נותרים מאחור.
דמות מעורפלת שועטת לאורך גדת הנהר בצמוד לחומות הקרמלין. וולק, שועל קרבות קשוח ששרד את המלחמה האכזרית של רוסיה בצ´צ´ניה, משוטט בסמטאותיה הקודרות של מוסקבה כשברגלו התותבת טמונה סכין. בתפקידו הכפול כשחקן בשוק השחור וכסוכן חשאי של צבא רוסיה, וולק משרת שני אדונים שונים בתכלית: מקסים הפסיכוטי, דמות מפתח במאפיה האזרית, המחזיק מלשינים נאמנים; ו"הגנרל", שכלפיו יש לוולק חוב מסתורי. לצידו של וולק עומדת ואליה, יפהפייה אקזוטית בעלת מבנה גוף זעיר המסתיר אינסטינקטים פראיים, והיא כלי הנשק האכזרי ביותר בארסנל של וולק. על שניהם מטילים לגנוב ממוזיאון ההרמיטאז´ ציור של דה וינצ´י שאבד מזמן, ושרבים מנסים לשים יד עליו. וולק מבין שזו הזדמנות פז להיחלץ מחייו הכפולים, אולם עליו לקבל החלטה במי משני האנשים עתירי הכוח יבגוד כדי לזכות בציור - ובחייו.

המשחק של וולק - ספר ראשון בסדרה - מסתער עם כל הטורבינות קדימה בדמות הגנגסטר הרוסי הנועז והבוטה אלכסיי וולקובוי, המזגזג לאורך כל הדרך ממעמד של צייד למעמד של ניצוד.

המשחק של וולק היה מועמד לפרס "ספר הביכורים הטוב ביותר" לשנת 2007 מטעם איגוד סופרי המותחנים הבינלאומי, והוא מעובד לקולנוע. שלושת ספרי הסדרה שראו אור עד כה תורגמו לשבע שפות.

מחיר: 89.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.