ספר לכל - רכש מוסדות

הרולטה של דה נירו
מספר קטלוגי: 625-1200153
תאריך יציאה: 5/2009
מספר עמודים: 239
תיאור:
"עשרת אלפים פצצות נפלו, ואני חיכיתי לז´ורז´.
עשרת אלפים פצצות נפלו על העיר הצפופה ביירות, ואני שכבתי על ספה כחולה מכוסה סדינים לבנים שהגנו עליה מאבק ומכפות רגליים מלוכלכות.
הגיע הזמן לעזוב, חשבתי לעצמי."

בסאם וז´ורז´ התבגרו בביירות שסועת המלחמה. כעת עליהם להחליט באיזה עתיד לבחור: להישאר בעיר ולהצטרף למיליציה המושחתת או לעזוב את הארץ ולהפנות עורף למציאות היחידה שידעו מעולם. בסאם משתוקק לעזוב את ביירות ומצטרף למיליציה כדי לממן את נסיעתו, ואילו ז´ורז´ בונה את מעמדו בעולם התחתון של העיר ומאמץ דרך חיים של פשע וסמים. אלא שגורלם של שני הידידים סופו להתנגש באופן בלתי נמנע.

הרולטה של דה נירו מעניק לקורא תיאור טעון ויפהפה של צעירים בני זמננו, שחווית המלחמה עיצבה את עולמם משחר ילדותם. ראווי חאג´ יצר שילוב מבריק בין סצנות קולנועיות תוססות ובין העוצמה והיופי המדודים של השירה הערבית. כתיבתו מתארת בהומור שחור את הטירוף שבמלחמת האזרחים וממחישה בסגנונה עולם שיצא מדעתו.

ראווי חאג´ נולד בביירות וחווה על בשרו את מלחמת האזרחים בלבנון. בשנת 1992 היגר לקנדה, ובה הוא מתגורר עד היום. חאג´ הוא סופר, אמן חזותי ואוצר. כתביו הופיעו בכתבי עת רבים, ויצירותיו בתחום האמנות החזותית הוצגו בגלריות ובמוזיאונים ברחבי העולם.

"מאבק נואש לחיים על רקע התפאורה של מלחמת האזרחים בלבנון". לוס אנג´לס טיימס

"חאג´ מכניס מקוריות פואטית נוקבת לסיפור טרגי מוכר." בוסטון גלוב

מחיר: 88.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.