ספר לכל - רכש מוסדות

הכלכלן הסמוי
מספר קטלוגי: 625-1200111
נושאים: כללי, כלכלה
תאריך יציאה: 1/2007
תיאור:

טים הרפורד, פרשן כלכלי מהנקראים בעולם, יוצא לשטח חמוש במבט ספקני ובחוש הומור חד ומדגים כיצד חוקי הכלכלה משפיעים בסתר על תופעות יומיומיות קטנות כגדולות- מבחירת התור לקופה בסופרמרקט ועד פקקי הענק בכניסה לכביש המהיר.

אם ניסיתם פעם לקבל הנחה על כרטיס טיסה במחלקת העסקים: אם חשבתם שהאיכר בעולם השלישי באמת מרוויח יותר כשאתם קונים קפה הנושא את התווית הירוקה "סחר הוגן": אם לא הבנתם עדיין שזו שטות לקנות מכונית יד שנייה, ואם האמנתם שהמחיר של מוצר מסוים הוא אחיד בכל הסניפים של אותה רשת סופרמרקטים- הכלכלן הסמוי הוא ספר בשבילכם. כאדם המשוחח עם רעהו, בלשון פשוטה, בהירה ומובנת לכל, טים הרפורד דן בסוגיות אלה ומכסה נושאים כמו כוח המיקוח, כשלי השוק, יעילות, תורת המשחקים, גלובליזציה, ומלמד כיצד להשתמש בכלים של כלכלן כדי להבין טוב יותר את העולם שבו אנו חיים. הכלכלן הסמוי הגיע מיד עם צאתו לאור באנגליה ובארצות הברית למקום מס` 1 ברשימת רבי-המכר של ביזנס וויק לספרי ניהול וכלכלה.

טים הרפורד, יליד 1973 הוא מהפרשנים הכלכליים הבולטים בתקופתנו. הטור האישי שלו המתפרסם בפיננשל טיימס הלונדוני, הוא מהנקראים בעיתונות הכלכלית ובעל השפעה מרחיקת לכת. טים הרפורד שימש בעבר כאנליסט הראשי של הבנק העולמי, יועץ שיווק בתאגיד נפט ומרצה באוניברסיטת אוקספורד. החל מספטמבר 2006 הוא מגיש בבי.בי.סי תוכנית טלוויזיה בשם "סמוך עלי, אני כלכלן", תכנית הזוכה לפופולריות רבה.

"ספרי הכלכלה הם בדרך כלל צפויים, זהירים ומשעממים. אבל הכלכלן הסמוי הוא ספר מפתיע, מהנה, מבדר ומחכים". ניו יורק טיימס. "אם אתם רוצים להבין למה יש אנשים עשירים ואנשים עניים, כיצד משפיעה שחיתות קטנה גם על כלכלתה של מדינה גדולה ואיך זה קשור למחיר הארוחה העסקית במסעדה החביבה עליכם, אין ספר טוב יותר מהכלכלן הסמוי". וול סטריט ג`ורנל


מחיר: 85.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.