ספר לכל - רכש מוסדות

הכרס ואני
הוצאה: מאגנס
מספר קטלוגי: 45-431030
נושאים: כללי
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:


81 עמ`
על הספר ומחבריו
ספר זה הינו פרי נסיון מצטבר מביצוע פרוייקטים ציבוריים שונים בתחומי הבריאות, אשר כללו בעיקר פרוייקט קהילתי למניעת מחלות לב שנודע בשם ``שים לב``, פרוייקט לפעילות גופנית בתעשייה: ופרוייקט לאורח חיים תקין והרגלי אכילה שנודע בשם צב``ר.

הספר כולל הסבר מקיף על בעיית הכרס המאפיינת נשים וגברים רבים ומציע לוחות תרגילי התעמלות שנבנו לפעולה עצמית לטיפול בכרס. הלוחות מיועדים לבני גילים שונים ולשני המינים. כמו כן, כולל הספר פרק הדן בזיקה בין פעילות גופנית להשמנה ולעודף משקל.
מחבר הספר, פרופ` הלל רסקין, הוא ראש מרכז קוסל לחינוך גופני, לתרבות הפנאי ולקידום הבריאות שבאוניברסיטה העברית בירושלים, בה הוא משמש גם כמנהל תכנית החינוך הגופני, המוקנית לתלמידי מוסמך בבריאות הציבור, במסגרת בית ספר לרפואה. כמו כן הינו נשיא המועצה הבינלאומית למחקרי כושר ופעילות גופנית.
פרופ` רסקין הינו מוסמך המכללה לחינוך גופני במכון וינגייט, בוגר האוניברסיטה העברית (ב.א), אוניברסיטת ניו-יורק (מ.א וד``ר). מאז הוא מרצה, חוקר ומנהל פרוייקטים שונים בתחומי החינוך הגופני, תרבות הפנאי וקידום הבריאות.
כמו כן, הוא פעיל בהנהלות של גופים ציבוריים רבים בארץ ובעולם. שעניינם טיפוח נושאים אלה. תרומתו להם הקנתה לו בין השאר את פרס ``דוב הוז`` ופרס הוקרה של רשות הספורט והחינוך הגופני בישראל ואת פרס ``קאפי`` מטעם ``בית האלופים`` בארצות הברית ופרס החינוך על מפעל חיים, שניתנו על תרומה ייחודית לפיתוח הפעילות והכושר הגופני בישראל.

כמו כן, השתפו בהכנת לוחות התרגילים:

רותי דקל
מורה בכירה לחינוך גופני, מפקחת על החינוך הגופני במחוז ירושלים.
בעלת תואר שני בבריאות הציבור (MPH)
מחברת הספר ``הריון חטוב``
לימדה במרכז קוסל באוניברסיטה העברית בירושלים ובמכללה לחינוך גופני ע``ש דוד ילין בית הכרם, ירושלים.

שלמה ברלין
מורה בכיר לחינוך גופני
בעל תואר שני בבריאות הציבור (MPH)
מנהל היחידה לחינוך גופני, לנופש פעיל וקידום הבריאות במרכז קוסל.


מחיר: 46.80 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.