ספר לכל - רכש מוסדות

לבבות הארגמן
מספר קטלוגי: 443-20016
תאריך יציאה: 3/2024
קריאה
תיאור:

חייל עם עבר בעייתי ומוזיקאית בתחילת דרכה מחליטים להתחתן בנישואי נוחות, כדי לזכות בהטבות מהצבא. הציפייה שלהם זה מזה מסתכמת בחתימה על תעודת הנישואין אבל אז, טרגדיה מכה בהם, ולאט־לאט הגבול בין העמדת הפנים לבין האמת מתחיל להיטשטש.

 

קאסי סלזאר ולוק מורו לא יכולים להיות שונים יותר זה מזה.

קאסי חריפה ולא מתפשרת, חרוצה ועצמאית. בלילות, היא ממלצרת בבר כדי לגמור את החודש ולהגשים את חלומה להפוך לזמרת וליצור מוזיקה.

לוק משלים את הכשרתו הצבאית ועתיד להישלח לאפגניסטן. הוא מוצא נחמה במשמעת הצבאית הבלתי מתפשרת, עד שמפגש מקרי בבר של קאסי משנה את מהלך החיים של שניהם.

לאחר שאובחנה כחולת סוכרת, קאסי טובעת בחשבונות רפואיים. כשהיא נתקלת במקרה בפרנקי, ידיד ותיק שלה, שהתגייס אף הוא לצבא עם לוק, היא מציעה לו עסקהאם הם יתחתנו, היא תהיה זכאית לביטוח רפואי ובתור חייל נשוי, הוא יזכה להעלאה במשכורת. פרנקי מסרב, אך לוק, חברו החתיך והרציני עד תסכול, מתנדב למשימה במקומו. הוא רק מסתיר ממנה את המצוקה שהובילה אותו להסכים להצעה.

בסיפור האהבה הבלתי נשכח הזה קאסי ולוק יהיו חייבים לשים בצד את ההבדלים ביניהם, כדי שנישואיהם ייראו אמינים... אלא אם כן, בשלב כלשהו, הם יהפכו לאמיתיים.

לבבות הארגמן הוא רומן מרגש על שני הפכים שמשלימים זה את זה. חייל ומוזיקאית שכנראה לא היו נפגשים לעולם, אלמלא התערבותו של הגורל. בשנת 2022 הופק הספר לגרסת סרט בנטפליקס והיה לאחד מהנצפים ביותר באותה שנה.  


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.