ספר לכל - רכש מוסדות

רושם ראשוני נוסף
מספר קטלוגי: 443-20008
תאריך יציאה: 3/2024
קריאה
תיאור:

רותי מידונה בת העשרים וחמש עובדת במשרד הראשי של דיור מוגן לגיל השלישי. היא מקדישה את חייה לדיירי המקום – במיוחד לאחיות פרלוני, שתי זקנות חצופות וחסרות מעצורים, שלהן היא תצטרך לציית עד יומן האחרון. כשהמנהלת שלה יוצאת לחופשה, רותי מקבלת על עצמה את תפקיד הניהול ונחושה למלא אותו על הצד הטוב ביותר. כל מה שהיא צריכה זה להישאר ממוקדת במטרותיה ולפעול לפי הרשימות שלה – וזה מה שהיא עושה הכי טוב. עד שטדי פרסקוט, המקועקע עוצר הנשימה, פורץ בסערה לחייה המתוכננים מדי.

 

טדי פרסקוט מקדיש את חייו לשינה, לקעקועים ולהימנעות מכל דבר רציני או מסודר מדי. כשהוא נתקע בלי מקום לגור בו, הוא נענה בלית ברירה להצעת עבודה הכוללת מגורים במתחם הדיור המוגן. טדי נחוש להשיג את מטרתו: להרוויח מספיק כסף כדי לקנות את חלקו בסטודיו לקעקועים ולהוכיח לאביו שהוא התבגר. הוא לא מצפה להפוך להורה של צב גופרי בשם טי־ג׳יי או ליהנות מערבים שקטים מול הטלוויזיה בבקתה הנקייה והמסודרת למשעי לצידה של רותי.

 

מחברת הספר משחק השנאה, רב־המכר של ה־USA Today שהפך לסרט בכיכובם של לוסי הייל ואוסטין סטוול, חוזרת עם רושם ראשוני נוסף, סיפור רומנטי, מצחיק ובלתי נשכח על גבר שרירי ומקועקע ומנהלת דיור מוגן יפהפייה – שני הפכים מושלמים שלעולם לא היו נפגשים ללא התערבותה של יד הגורל.  

 

“רושם ראשוני נוסף הוא הספר הכי חמים, נעים ומתוק שתקראו השנה, שילוב מושלם לגמרי של הומור ורגש. אני רוצה לגור בתוך המוח של סאלי ת׳ורן.“

- אמילי הנרי, סופרת


מחיר: 98.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.