ספר לכל - רכש מוסדות

מאה סיפורים ראשונים ב`-ספר‏
הוצאה: כנרת
מספר קטלוגי: 42-9117019
תאריך יציאה: 10/2009
תיאור:

בכל בית שיש בו ילדים, יש גם גמדים.
ואם יש גמדים, יש שלגיה.
ספר לילד סיפור והוא ינעץ בך עיניים נוצצות ופה פעור.
אלה הם הרגעים היפים שלך ושלו.
השנים חולפות והסיפור נשאר.

בקובץ זה ליקטנו ועיבדנו את כל אותם סיפורים, שמלווים את הילדים בכל הדורות ובכל הארצות – סיפורים עממיים שנתגלגלו באלפי גלגולים, משלים, מיתולוגיה, אגדות, סיפורי יצירות מוסיקליות, סיפורים יהודיים, בצד סיפורים מאת סופרים ישראליים – לאה גולדברג, תרצה אתר, אורי אורלוב, עודד בורלא, לוין קיפניס ותלמה אליגון.

חלק ב' של הקובץ ובו עשרים וחמישה סיפורים, מתאים במיוחד לילדי הגן – בני ה-4 ובני ה-5. העלילה קצת יותר מורכבת מאשר ברוב הסיפורים הכלולים בחלק א וכן גם אוצר המילים מבנה המשפטים וסגנון הכתיבה.

בחלק זה תמצא את "שלגייה" ואת "אלאדין" בצד "דירה להשכיר" ו"גלגוליו של מעיל", את "שוליית הקוסם" בצד "חוני המעגל" את "המלד מידס" בצד "יוסף מוקיר שבת".

במהלך התהוותו של הספר קראנו ובדקנו מאות סיפורים. נבחרו אותם סיפורים שהיו יפים, משעשעים, מרתקים או מרגשים, שיש בהם להעשיר את הילד אם במסר שלהם ואם בערכם הספרותי, אם בהעשרת דמיונו של הילד ואם בפיתוח כושר הבנתו והקשבתו. הסיפורים שעובדו במיוחד לקובץ זה, הן מספרות העולם והן מאוצר אגדות ישראל נכתבו בידי תלמה אליגון, עדנה פלג ויעל רוזמן. הציורים שבספר הם מאת הקריקטוריס דוש. כל סיפור וציוריו – לנו כעיטור ולילד הם הסיפור עצמו.


מחיר: 69.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.