ספר לכל - רכש מוסדות

סטלין-אוטוביוגרפיה
הוצאה: כנרת
מספר קטלוגי: 42-6100026
נושאים: כללי, ביוגרפיה
תאריך יציאה: 3/2009
תיאור:

``ליאון טרוצקי מנסה להרוג אותי.`` מילים אלה מכניסות אותנו אל נבכי נפשו של האדם, שהיה אחראי לכמה מהפשעים המחרידים ביותר באה העשרים.
האוטוביוגרפיה של סטלין היא מסע אל לב הרוע - מהפנט, מצמרר ורווי הומור שחור. סטלין סוחף אותנו עמוק יותר ויותר אל חייו ומבוכי נפשו עד שלבסוף אנחנו נותרים לבדנו במחיצתו. האוטוביוגרפיה של סטלין לוכדת את הקורא בקסמה, שהוא מלאכת מחשבת של אומנות הסיפור.
בפתח האוטוביוגרפיה מוצג סטלין המודאג והזועם. טרוצקי, הנמצא בגלות במקסיקו סיטי, כותב את הביוגרפיה שלו, והספר הוא איום כפול: סטלין יודע, שהספר יהיה רצח אופי, אבל עיקר חששו הוא שטרוצקי יחשוף ראיות לפשע כה מזעזע שגילויו עלול להפיל את משטרו. סטלין וטרוצקי הגיעו זה מכבר לנקודה שבה הדחף המנחה את חייהם, הוא חיסולו של היריב. מה עתיד טרוצקי לגלות לפני שידו של סטלין תשיג אותו?
מותחן היסטורי זה, המשלב עלילה מרתקת בדייקנות עובדתית, חושף את הפסיכולוגיה של יוסיף סטלין במלואה. כל פרט של שגעונו נחקר; כל תפנית של הגיונו הרצחני מגיעה למסקנתה חסרת הרחמים.

``כתוב נפלא! לא יכולתי להניח את הספר מידי למרות סיוטי הלילה שעורר בי.``
צ`סלב מילוש
``במילים שהיו עשויות להיות שפתו האכזרית של סטלין מגולל המחבר את הסיפור המרתק על עלייתו של העריץ לשלטון. אפילו שקספיר היה מהסס להעלות על הכתב עלילה כזו של בגידה ורצח בדם קר. האוטוביוגרפיה היא שילוב נדיר של העובדות והבל-ייאמן.
ג`יימס סלטר

``סטלין של לורי יוצר דמות מדויקת מבחינה היסטורית, מבעיתה דיה למשוך את תשומת לבו של הקורא ולא להרפות ממנו.``
סול בלו
ריצ`רד לורי פרסם ארבעה ספרים עיוניים ושלושה רומנים שאחד מהם, נאמנות ראשונה, היה מועמד לפרס פוליצר. הוא בעל תואר דוקטור לספרות רוסית מאוניברסיטת קליפורניה שבברקלי

מחיר: 74.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.