ספר לכל - רכש מוסדות

למען אהבת ילדי
הוצאה: כנרת
מספר קטלוגי: 42-4300046
תאריך יציאה: 3/2009
תיאור:
בשנת 1987 משכה בטי מחמודי את תשומת לבו של העולם וזכתה להערצתו בגוללה את סיפורה המרתק והקורע-לב על כליאתה באיראן ובריחתה הנועזת יחד עם בתה הקטנה מטוב.

לא בלי בתי , שנמכר בלמעלה מחמישה עשר מיליון עותקים ברחבי העולם, הגיע לראש רשימות רבי-המכר הבינלאומיים והעלה על סדר היום העולמי את המשמעויות של יחסים בין בני זוג מתרבויות שונות ואת הבעיה של חטיפת ילדים בידי הורים והעברתם לארץ זרה. חמש שנים לאחר צאת ספרה לאור, בטי עדיין מקבלת מאות מכתבים מדי שנה מנשים ומגברים שנקלעו לנסיבות דומות, וכל אחד מבקש עצה ועידוד.

בלמען אהבת ילדי ממשיכה מחמודי לספר את קורותיה מאז הגיעה לשגרירות ארצות הברית באנקרה, הנקודה שבה סיימה את לא בלי בתי. היא מתארת את התאקלמותה מחדש בתרבות האמריקנית, את פחדה התמידי מנקמתו של בעלה מודי ואת התסכול שחשה בשל אזלת ידה של המערכת המשפטית בהבטחת הגנה לבתה ולה. אבל הסיפור אינו שלה בלבד. בטי מתארת את פגישותיה הרבות עם אחרים שניסו להחלץ ממצבים דומים, והיא מגוללת את סיפוריהם הדרמתיים ברגישות של מי שיודע היטב מה שעבר עליהם ועד כמה ארוכה עוד הדרך שלפניהם. למען אהבת ילדי הוא סיפור עלילה מרתק עם מסר בעל חשיבות ראשונה במעלה.



בטי מחמודי מתגוררת במשיגן וממשיכה לנסוע ברחבי העולם להרצות על התנסויותיה.



ארנולד ד. דאנצ'וק הוא עורך דין המתגורר במישיגן. יחד הם ייסדו את עולם אחד: לילדים, ארגון המתמסר למציאת פתרונות לבעיות של חטיפת ילדים בידי הורים והעברתם לארץ זרה.

מחיר: 49.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.