ספר לכל - רכש מוסדות

שערי עדן
מחבר: כהן איתן
הוצאה: כנרת
מספר קטלוגי: 42-3100120
תאריך יציאה: 2/2009
תיאור:
סרטי האחים כהן, ``פארגו``, זוכה האוסקר, ``רציחות פשוטות``, סרט הפולחן הקלאסי, ``ביג לובובסקי``, ``אחי איפה אתה`` ועוד - זכו תמיד בביקורות נלהבות.
בספר זה, מגיש איתן כהן בכתב אותה תערובת מצוינת של הומור לא שגרתי, אירוניה מושחזת, רכות מפתיעה, וקומדיית סלאפ-סטיק טהורה, שבזכותה נודע כאחד מיוצרי הסרטים הגדולים בעולם כיום.

ויקטור סטרנג, בלש פרטי ביש-מזל, איבד אוזן אחת בנשיכה במהלך תקיפה אכזרית, ואת השמיעה באזנו השניה מההלם. בניסיון נואש למצוא משמעות לחייו הוא הולך לטיפול פסיכיאטרי. אבל איך יכול הטיפול להועיל כשאתה לא יכול לשמוע מילה ממה שאומר המטפל? ג`ו ג`נדריאו, מוודא שהמשאבות בתחנת הדלק בה הוא עובד מכוילות כראוי, ושקציצות ההמבורגר של ``פיצוץ 200``, מכילות 200 גרם בשר בדיוק. כשהוא נקלע לפרשיית סחיטה מוזרה, שמעורבים בה אישה יפנית ערומה, סמים, צילומים ודבורים מזמזמות - הוא מרגיש לראשונה שאין לו שליטה על המתרחש.
ויש גם את ג`ו קרמודי. תואר אקדמי לא משביע את רעבונו להצליח בעולם האיגרוף והפשע, למרות שהוא סובל מנחיתות גופנית וחוסר תחכום קרימינלי, תמורת מאתיים דולר עלובים, הוא מוכן לצלם את אשתו של בני בנדק על חם עם ``השותף`` של בני, לו ארגו, ומגלה במהרה שהוא במרכז סכסוך הולך ומחריף בין שני גנגסטרים יריבים.

בהומור מבריק ובסאטירה שחורה וסוריאליסטית, מציגים הסיפורים ב``שערי עדן`` שנינות וחדשנות אמיתית, תוך משחק בצורות ספרותיות `ידועות ומשופשפות`.
בסיפורים לעיתים אלימים, אך תמיד משעשעים בטירוף, נותן איתן כהן את כל מה שניתן לצפות מכותב בעל דמיון מקורי כל-כך.

מחיר: 76.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.