ספר לכל - רכש מוסדות

תרגילים במדיטציה
הוצאה: כנרת
מספר קטלוגי: 42-2400029
נושאים: כללי, בריאות
תאריך יציאה: 1/1900
תיאור:
מאנגלית: גליה דור

• הדרך הטובה, הזמינה והפשוטה ביותר לאדם המודרני להוריד מתח וחרדות, ללא תרופות ובאופן עצמאי, כדי להגיע לרגיעה עמוקה גם במישור הפיזי וגם במישור הנפשי ולהעשיר את היצירתיות.
• בספר יותר מ-20 שיטות מדיטציה שונות, המובאות בצד תרגילים מעשיים, איורים, חיזוקים וגילוי עצמי, ומובילות את הקורא צעד אחר צעד לתחושה אישית של בריאות ושלווה.
• הספר משרטט את המאפיינים של מסורות המדיטציה החשובות בעולם - תוך שימת דגש מיוחד על זן בודהיזם ובודהיזם הטיבטי - ומאפשר לקורא לבחור תוכנית הולמת ומעשית, לקראת גילוי עצמי וסיפוק.

ד"ר דייוויד פונטנה הוא מחברם של כמה מספרי הפסיכולוגיה הנקראים ביותר בעולם. פרסומיו הרבים תורגמו עד כה ל-20 שפות. ספריו המפורסמים הם:
The Secret Language of Dreams, The Secret Language of Syinbols, The Elernents
Of Mediltation, The Lotus in the city, The Meditalors Handbook.
בעל תואר דוקטור בפסיכולוגיה, פסיכולוג פעיל וחבר באגודת הפסיכולוגים הבריטי, הוא משמש כפרופסור אורח באוניברסיטת קארדיף בבריטניה, ומחזיק בתואר פרופסור מטעם האוניברסיטה של מינהו ואוניברסיטת ואלגארייב בפורטוגל. זה 25 שנה עוסק פונטנה במדיטציה בצורה פעילה, ולומד אצל מיטב המורים מארצות רבות וממסורות שונות.

תרגילים במדיטציה הוא מדריך מאויר ומעשי, בעל גישה ישירה וברורה לנושא המדיטציה. הספר
מבהיר כיצד יכולה המדיטציה להוריד מתחים וחרדות, כיצד היא מביאה אותנו למצב של רוגע עמוק במישור הפיזי והנפשי, מעודדת את היצירתיות החבויה בנו, ומשחררת את האני האמיתי- הן הרוחני והן הרגשי – שקיים בכל אחד מאיתנו. בעזרת שפע של תרגילים והדמויות מאפשר לנו
הספר לכוון את עצמנו גופנית ומנטלית בהתאם לנטיותינו וצרכינו. מאסטר דייוויד פונטנה מוביל את הקורא לגילוי עצמי ולהעשרה עצמית רחבה ככל האפשר.
הספר גם סוקר בדקדקנות את מסורות המדיטציה המרכזיות – מתורת הזן בודהיזם ועד הטאואיזם – ומיישם אותן לתוכנית יסודית ומעשית שמטרתה בניית שלווה פנימית. כבר במפגש ראשון יוצרת המדיטציה בסיס יציב לחיים מועשרים, מאושרים ומלאים.
תרגילים במדיטציה מיועד לשמש לך בן לוויה תמידי במסע החיים.

מחיר: 69.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.