ספר לכל - רכש מוסדות

להב היהלום
הוצאה: כנרת
מספר קטלוגי: 42-1001210
נושאים: כללי, ניהול
תאריך יציאה: 3/2008
מספר עמודים: 269
תיאור:
גשה מייקל רואץ' הוא האמריקני הראשון שסיים עשרים שנות לימודי יוגה ופילוסופיה בודהיסטית ועמד בכל הבחינות שהקנו לו את התואר "גשה" – מאסטר בלימודי בודהיזם. בשנת 1983 הוסמך כנזיר. מורו הראשי, קֶן רינפּוֹצֶ'ה גֶשֶה לוֹבְּסַנג תַרְצִ'ין - מאסטר של הבודהיזם הטיבטי, עודד אותו להיכנס לעולם העסקים האמריקני, המעבדה האידיאלית לבחינת הרעיונות הבודהיסטיים בחיי היומיום.

במשך כחמש-עשרה שנה הוא ניהל את מחלקת היהלומים בחברת "אנדין אינטרנשיונל" של בני הזוג הישראלים עופר ואיה עזריאלנט על פי העקרונות הבודהיסטיים, בלי להסגיר את עובדת היותו נזיר, והביא את החברה למחזור שנתי של יותר ממאה מיליון דולר, בניהול יותר מחמש מאות עובדים.

בספר להב היהלום משתף מייקל רואץ' את הקוראים בניסיונו בשילוב העקרונות הבודהיסטיים בעסקים במערב. בעזרת תובנות חדשות לחוכמה הבודהיסטית הטיבטית העתיקה מציג רואץ' את תורתו ואת האסטרטגיות העסקיות שלו. לדבריו, "המטרה של עסקים ושל החוכמה הטיבטית העתיקה, ולמעשה החוכמה של כל פעילות אנושית, היא להעשיר את עצמנו - להשיג שגשוג, הן חיצוני והן פנימי, ולאורך חיינו עלינו לחפש דרכים לתת משמעות רחבה לשגשוג זה."

הספר תורגם עד כה לארבעה-עשרה שפות, והוא אחד הספרים הנמכרים ביותר בתחום ניהול העסקים בארצות הברית, בסין ובארצות אחרות.

גשה מייקל רואץ' נולד ב-1952, בלוס אנג'לס. הוא סיים בהצטיינות את הלימודים בחוג ללימודי דת באוניברסיטת פרינסטון, וזכה למדליה מטעם נשיא ארצות הברית על הישגיו האקדמיים. כיום הוא מקדיש את מלוא זמנו ומרצו להעברת הידע שצבר, הן בעולם העסקים והן בחוכמה הבודהיסטית העתיקה. ד"ר דבורה צביאלי, מתרגמת הספר ותלמידתו של רואץ', היא ישראלית המתגוררת בארצות הברית ומלמדת דהרמה וכתבים אחרים ממסורות היוגה העתיקות של הודו וטיבט, בארצות הברית ובארץ.

הכנסות הסופר ממכירות ספר זה מוקדשות להמשך העברת ידע זה בארץ ובעולם


*ספר זה בהדפסה. יכול לעקב את ההזמנה

מחיר: 85.00 ₪

ברוך הבא!

זוהי כניסתך הראשונה לשירות.